مشهد- روز سه شنبه در دو حادثه رانندگی در محور تایباد- خواف ۵ نفر جان خود را از دست داده و ۸ نفر مصدوم شدند و در حادثه ای دیگر در محور تربت حیدریه- مشهد نیز ۳ نفر مصدوم شدند.

۲ حادثه رانندگی ۵ فوتی و ۱۱ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، رئیس جمعیت هلال احمر تایباد در خصوص برخورد یک دستگاه تریلی با دو دستگاه خودروی پراید در محور تایباد- خواف گفت: این حادثه در کیلومتر ۳۰ محور تایباد- خواف فرعی روستای کرات به کوه آباد رخ داد و منجر به فوت شدن ۵ نفر و مصدومیت ۸ نفر شد.

غلامرضا صیادی افزود: یک دستگاه خودروی نجات و خودروی کمک دار از پایگاه امداد جاده ای شهید تکلو هلال احمرتایباد به محل حادثه اعزام شد که پس از انجام عملیات رهاسازی و نجات مصدومان به اورژانس تحویل و به بیمارستان خاتم انبیا تایباد منتقل شدند.

وی ادامه داد: به دلیل مصدومیت شدید ۵ نفر از مصدومان این حادثه این افراد برای مداوا به مشهد اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه نیز با اشاره به وقوع حادثه واژگونی خودروی تریلر در محور تربت حیدریه- مشهد گفت: این حادثه در ۵۰ کیلومتری این محور رخ داد و تیم های امداد و نجات پایگاه شهدای کامه و گرماب همراه با دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رضا مومن زاده افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از حضور در صحنه حادثه و ارائه خدمات امداد و کمک های اولیه به ۳ مصدوم این حادثه، ۲ نفر از مصدومان جهت مراقبت های بیشتر توسط آمبولانس های هلال احمر و مصدوم دیگر توسط آمبولانس اورژانس  به مرکز درمانی شهرستان تربت حیدریه منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.