مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: کشور ما در همه زمان ها «خرمشهر» است چرا که دشمنان در آرزوی فتح کشورمان است تا آن را به صورت خونین شهر در آورند.

کشور ما در تمامی زمان ها برای دشمنان به مثابه «خرمشهر» است/خط مقدم جبهه امروز در عراق و سوریه است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی صبح چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مشهد به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: حماسه آزادی خرمشهر یک راهبر به تمام معنا در راهرو گفتمان انقلاب اسلامی برای همه است.

وی افزود: روزی که خرمشهر فتح شد خط مقدم جبهه در مرزهای غرب کشور بود و امروز خط مقدم در کویر عراق و سوریه و سواحل مدیترانه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: شهدا همه هستی و جان خود را در راه هدف مقدس فدا کردند و مسیر حرکت ما نیز پشت سر رهبری و ولایت در مرزبانی و پاسداری از نظام و گفتمان انقلاب، همان مسیر شهدا است.

وی گفت: راه ما راه حماسه سازان فتح خرمشهر است و آنطور که رزمندگان جان برکف و مخلص در راه خدا ایستادگی کردند امروز نیز همه باید بایستند و از کشور و گفتمان انقلاب مقدس اسلامی که دنیا را آماده ظهور حضرت مهدی(عج) می کند دفاع کنند.

وی افزود: صدام قبل از فتح خرمشهر مغرورانه اعلام کرد اگر ایرانیها بتوانند خرمشهر را پس بگیرند کلید شهر بصره را به آنها می دهم. وی خرمشهر را دژ محکمی می دانست که آزادی آن امکانپذیر نیست.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: خرمشهر را که حداقل ۲۵ هزار بعثی در آن حضور داشت و ۷۵ هزار نفر نیرو لازم داشت تا آزاد شود رزمندگان ما با جمعیت پنج هزار نفر آزاد کردند و در این زمینه هیچ اظهار و بیانی برازنده تر و برجسته تر از کلام وحی آسای امام خمینی(ره) نیست که فرمود «خرمشهر را خدا آزاد کرد» .

امام جمعه مشهد گفت: قدرت های شیطانی در ریاض همراه با شیطان بزرگ برای توطئه علیه ایران جمع‌ شدند، آنها اگر تجهیزات نیرو و امکانات دارند ما خدا را داریم و معتقدیم قدرت او بر همه قدرت ها فائق است و مقاومت و ایستادگی را ادامه خواهیم داد تا زمانی که اسلام جهانی شود.

در این مراسم از خانواده شهیدان غلامرضا سمائی، علیرضا توسلی، رضا بخشی، مصطفی عارفی، ابراهیم عجم، آرش بوستانی، فرهادزاده، ابراهیم زاده مقدم و پورآزاد تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.