رشت- محمد علی نجفی استاندار گیلان در حاشیه مراسم گردهمایی بزرگ علما، روحانیون و طلاب استان گیلان در مصلی امام خمینی (ره) رشت با اشاره به عملکرد منسجم دریافت زکات و تقسیم آن بین محرومان و نیازمندان در سال گذشته گفت: پرداخت بیش از ۶ میلیارد تومان وجوهات نقدی در قالب زکات برای نیازمندان نشان از پایبندی مردم گیلان به دین مبین اسلام دارد.

گیلانیان به فریضه پرداخت زکات به نیازمندان پاببندند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی ظهر پنجشنبه در گردهمایی بزرگ علما، روحانیون و طلاب استان گیلان در مصلی امام خمینی (ره) رشت اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و تقرب الهی است.

وی با اشاره به حضور ۸۳ درصدی مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بیان داشت: تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، دلیل ایجاد این حماسه بزرگ بود.

نجفی تبلیغ سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری توسط روحانیت را از دیگر عوامل حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای خواند و خاطر نشان کرد: رای ۷۰ درصد به بالای شرکت کنندگان گیلانی به دولت ، این استان را در زمره ۴ استان کشور در زمینه اعتماد به دولت قرار داد.

وی با اشاره به اینکه شوراها تمامی افراد با برنامه‌ها و عقاید سیاسی مختلف برای خدمت به مردم در رقابت‌ها حضور پیدا کرده بودند خاطرنشان کرد: زمان رقابت‌ها دیگر تمام شده است و حالا باید همگان دست در دست هم برای ساختن ایرانی آبادتر و گیلانی بهتر تلاش کنند.

نجفی با اشاره به اینکه نباید حس دشمنی و کینه‌ورزی در بین کسانی که منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا هستند نسبت به منتخبان وجود داشته باشد گفت: رای کسانی که به دولت کنونی رای ندادند برای مسئولان استان گیلان محترم است و دولت برای خدمت به همگان به روی کار آمده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه خدمت به مردم فقط در بخش‌های دولتی امکان پذیر نیست اظهار داشت: کسی که با نیت خدمت پا به عرصه انتخابات گذاشته است جا، مکان و بخش دولتی  و خصوصی برایش مطرح نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.