بجستان- امام جمعه بجستان در خطبه های نماز جمعه امروز با قدر دانی از حضور حد اکثری مردم در انتخابات گفت مردم ضمن احترام به قانون منتظرند تا خوب و بد انتخابات را از زبان شورای نگهبان بفهمند

مردم منتظرند از زبان شورای نگهبان خوب و بد انتخابات را بفهمند

 به گزارش قدس انلاین،حجت الا سلام حسین وحیدی در خطبه های نماز جمعه امروزباتبریک فرارسیدن ماه رمضان ماه خود سازی و توجه بیشتر به معنویت از تمامی مردم خواست ضمن بهره مندی از این ماه در مجالس برگزار شده در مساجد شرکت نموده واز بیانات خطبا و  علما بهره کافی را ببرند.

وی با قدر دانی از حضور گستر ده مردم در انتخابات گفت: مشارکت حد اکثری که نگاه رهبری بوده در این انتخابات محقق شد و این مشارکت ۷۳ درصدی در هیچ کشوری خصوصا کشورهایی که مدعی دمکراسی هستند انجام نمی شود وی مشارکت بالا ترین کشور ها در انتخابات را ۵۰ تا ۵۵ درصدی دانست و افزود این همدلی و همراهی مردم و پیروی از ولایت بر گ زرین دیگری در تاریخ نظام ثبت کرد.

حجت الاسلام حسین وحیدی گفت: رهبری فرمودندپیروز میدان مردم و نظام می باشند و ما میگوییم پیروز میدان رهبری و نظام و مردم بوده که فتنه ای که گمان می رفت از فتنه ۸۸ بد تر باشد و نظام به مخاطره بیفتند خفه و از بین رفت.

امام جمعه بجستان بر خی تخلفات و بی تدبیریها را ثمره بی دقتی برخی مسئولین دانسته و اظهار داشت: باید این موارد بررسی و در اینده جلو گیری شود که مشکلی ایجاد نشود زیرا پایبندی به نظام و نجابت و متانت مردم صبور ما باعث می شود که به خاطر نظام از برخی خواسته های به حق خود بگذرند ولی باید دقت شود که اینگونه موارد دیگر پیش نیاید.

وی گفت: مردمی که پایبند به نظامند منتظرند شورای نگهبان خوب و بد انتخابات را رو راست با انان در میان بگذرارد تابفهمند چه شده است.

وی از منتخبین مردم چه شورا و چه ریاست جمهوری خواست ضمن عمل به قولهایی که داده اند با فقر و فساد و فحشا مبارزه کنند و امید به زندگی و انقلاب را نیزدر دل مردم زنده کنند.

امام جمعه بجستان ضمن قدر دانی از کلیه مجریان خصوصا نیروها ی امنیتی که امنیت انتخابات را بر قرار کرده اند خواست بعد ازانتخابات هم مرحله حساس امنیتی را باید رصد کنند و جایی به کسی اجازه ندهند که جسارت و یا تعرض نموده و متخلفین را دستگیر و با شدت بر خورد نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.