یزد- امام جمعه یزد گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان دهنده محبوبیت ارزش‌های دینی و الهی نظام اسلامی ایران بین ملت همیشه بیدار و با بصیرت و دانای ایرانی است.

حضور گسترده مردم در انتخابات نشان دهنده محبوبیت نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان گفت:  این ماه فرصتی برای رسیدن بندگان خدا به کمال است و باید از فیوضات ماه رمضان برای ارتباط جدی با خداوند متعال استفاده کنیم و با جبران نقص‌ها، در جلب رضایت خدای متعال کوشش نماییم.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا افزود: حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان علیه انقلاب اسلامی ایران بود.

 وی گفت: انقلاب اسلامی نظامی مردمی است و همیشه به پشتوانه مردم مقاوم بوده است و حضور گسترده مردم در انتخابات نشان دهنده محبوبیت ارزش‌های دینی و الهی نظام اسلامی ایران بین ملت همیشه بیدار و با بصیرت ایرانی است.

امام جمعه یزد ضمن تشکر از مقام معظم رهبری و توصیه‌ها و راهنمایی‌های ایشان گفت: با مدیریت رهبر انقلاب، توطئه‌های دشمنان خنثی گردید و این انتخابات در کمال امنیت و آرامش به خوبی برگزار شد.

آیت‌الله ناصری افزود: اگر هشدارهای رهبری و توصیه‌ها و نظارت ایشان در جریان انتخابات نبود، ممکن بود دشمن آنچه را در سر داشت، به انجام برساند.

امام جمعه یزد گفت: رهبری در سخنان خود به مسئله تولید و اشتغال تأکید کرده است و دولتمردان نیز باید بدون حزبی نگری از نیروهای مخلص، دلسوز و کارآمد در این زمینه استفاده کنند.

ناصری افزود: باید به وعده‌های داده‌شده در انتخابات عمل شود و به خاطرعزت و پیشرفت ایران برای حل مشکلات مردم ازجمله موضوع اشتغال تلاش بیشتری شود.

امام‌جمعه یزد در ادامه گفت: شرافت و عزت انسان بر فرهنگ، دین و اعتقادات اوست.

ناصری اظهار داشت: دشمنان دین و نظام اسلامی توطئه‌های شوم علیه فرهنگ دینی و الهی نظام انقلاب اسلامی ایران انجام می دهند، غربی‌ها از ابتدا تاکنون به دنبال کمرنگ کردن آموزه‌های دینی بین فرزندان ایران اسلامی بودند.

ناصری افزود: مسئولان و خانواده‌ها باید با ترویج فرهنگ دینی بین نسل جدید مانع تحقق توطئه‌های فرهنگی دشمنان شوند.

امام جمعه یزد در مورد سند آموزشی ۲۰۳۰ گفت: دولت و مسئولان آموزش‌وپرورش باید در این زمینه مراقب باشند و رعایت اصول دینی و فرهنگی حاکم بر ایران اسلامی را ملاک و شرط اجرای این سند در کشور را لحاظ کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.