۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
کد خبر: 533400

خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

خوش شهیدان را حذف کردند؟!

خبرنگار/ پس از حذف درس شهید فهمیده، بیت «در هر کجایت/ خون شهیدان/ پیوسته جاری‌ست/ ای خاک ایران» نیز از کتاب فارسی دوم دبستان حذف شد.

آفرین پسر!

باشگاه خبرنگاران/ در حاشیه نشست ناتو، امانوئل ماکرون- رئیس جمهور فرانسه- در حالی که به سمت ترامپ حرکت می کرد به محض نزدیک شدن به وی در حالی که ترامپ دستانش را جلو آورده بود، تغییر مسیر داد و ابتدا با مرکل دست داد.

کناره گیری استاندار

خبرنگار/ استاندار کرمان از سمت خود کناره‌گیری کرد. علیرضا رزم حسینی گفته که علت این کناره‌گیری را در آینده اعلام می کند.

عکس یادگاری خاص

فرارو/ در رخدادی نادر در جریان عکس یادگاری همسران سران ناتو در بروکسل، «گوتیه دستونه» همسر نخست وزیر همجنسگرای لوکزامبورگ در صف همسران سران عضو ناتو، عکس یادگاری انداخت.

تهدید به قتل مجری سرشناس

فرارو/ رضا رشیدپور-  مجری تلویزیون- با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از افرادی نوشت که با سوءاستفاده از یک ویدئوی تقطیع شده با الفاظ ناشایست به او توهین و وی را تهدید کرده‌اند.

وحشت سعودی از ایران خردمند

دنیای اقتصاد/ رابرت فیسک-روزنامه‌نگار و تحلیلگر در ایندیپندنت- می نویسد:

مقامات سعودی از اینکه یک ایران خردمند در انتخابات آزاد به پیروزی رسیده است، به وحشت افتاده اند. انتخاباتی که هیچ یک از دیکتاتورهای عرب که برای ملاقات با ترامپ در ریاض گرد آمدند، جرات برگزاری آن را نداشتند.

بدعت در ادبیات سیاسی

خبرنگار/ مجید انصاری- مشاور رییس جمهور- می گوید: «حلال» و «حرام» خواندن آرای انتخاباتی، بدعت و انحراف در ادبیات سیاسی کشور است.

پیش نیازِ دوشیدن گاو آل سعود

شفاف/ ذوالنور-عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می گوید: ترامپ برای این که گاو آل‌سعود را بدوشد باید ایران هراسی را مطرح کند.

توجیه رفتار ترامپ

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش  اسپوتنیک، در پی حرکت عجیب ترامپ در عکس یادگاری سران ناتو، در حالی که او با هل دادن نخست وزیر مونته نگرو تلاش دارد خودش را در صف اول جا بدهد، کاخ سفید اعلام کرد: این حرکت ترامپ تنها برای رعایت صف بندی بوده است.

ضرر نمی‌کنید

ایسنا/ اسحاق جهانگیری در جدیدترین توییت نوشت: از تمکین به صندوق رای و قبول سلامت انتخابات، هیچ جریانی ضرر نمی‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.