بیرجند- معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: طرح عارضه یابی و بررسی مشکلات معادن راکد و نیمه فعال در خراسان جنوبی آغاز شد.

معادن راکد و نیمه فعال  استان خراسان جنوبی عارضه یابی  می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، سالاری ظهر امروز در بازدید از مراحل اجرای این طرح در معادن استان اظهار داشت: این طرح در راستای تحقق شعار سال، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال،  اجرا می شود

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت : در این طرح مشکلات معادن تعطیل شده، نیمه فعال و راکد بررسی و برای رفع آن تلاش می شود.

سالاری افزود: چنانچه معدنکاران با مشکلاتی در خصوص نقدینگی، دستگاههای اجرایی مرتبط و بازار فروش مواجه هستند می توانند به ادارات صنعت، معدن وتجارت مراجعه و فرم مخصوص این طرح را  کامل کنند.

وی گفت: پس از بررسی کارشناسان و کارگروه رفع موانع تولید، برای برطرف کردن مشکل معدنکاران اقدام می شود.

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی  بیان کرد: این استان با وجود 494 معدن مختلف از استانهای مطرح در تنوع و تعداد مواد معدنی  در کشور است که هم اکنون 40 درصد این معادن نیمه فعال و راکد است .

سالاری گفت: ذخایر معدنی این استان بیش از 2.5  میلیارد تن است که پارسال 14 میلیون و 814 هزار تن مواد معدنی از معادن استخراج شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.