قزوین- رئیس کل دادگستری استان قزوین در جلسه شورای حفاظت از منابع آبی استان گفت: انتظار می‌رود از هر منبعی که در استان قزوین در اختیار است، استفاده کنیم تا تعهدات وزارت نیرو انجام شود زیرا در غیر اینصورت از مردم نمی‌توان انتظاری داشت.

تعهدات وزارت نیرو در قزوین انجام شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، جمال انصاری در جلسه شورای حفاظت از منابع آبی استان قزوین که صبح یکشنبه در سالن جلسات استاندار قزوین برگزار شد، اظهار داشت: باید بپذیریم که پس از تصویب قانون تعیین تکلیف چاه‌ها در سال ۸۹ اقدامات صورت گرفته مبتنی بر غلبه و زور بوده است.

وی افزود: تلاش بسیاری برای مدیریت این امر در استان قزوین شد اما اتفاق مهمی در این زمینه صورت نگرفت.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در کنار پرونده‌هایی که در دادگستری وجود دارد، بخش قابل توجهی از پرونده‌ها مربوط به همین چاه‌ها است و این امر موجب شده تا در مقابل یک هیجان فوق‌العاده‌ای قرار بگیریم.

انصاری عنوان کرد: انسداد چاه‌های غیرمجاز کار فوق‌العاده‌ای است و در این زمینه انواع روش‌ها را برای انسداد این چاه‌ها در استان به کار گرفته‌ایم.

این مسؤول ادامه داد: انتظار می‌رود از هر منبعی که در استان قزوین در اختیار است، استفاده کنیم تا تعهدات وزارت نیرو انجام شود زیرا در غیر اینصورت از مردم نمی‌توان انتظاری داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.