سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: وزیر آموزش‌وپرورش آماری نیز ارائه دادند که نشان می‌داد سند 2030 تقریباً اکنون از دستورکار آموزش و پرورش خارج شد.

سند 2030 براساس گزارش وزیر آموزش‌وپرورش از دستور خارج شده است

به گزارش قدس آنلاین،  سیدحمایت میرزاده نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات را تشریح کرد.

وی در این باره گفت: سند ۲۰۳۰ با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونانش و معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نمایندگانی از شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز نماینده یونسکو در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.

میرزاده اظهار داشت: اعضای کمیسیون آموزش، وزیر علوم را در مورد علت عملیاتی نشدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد سوال قرار دادند.

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش و معاونانش در این جلسه تصریح کردند که سند ۲۰۳۰ الزام‌آور نیست و آماری نیز ارائه دادند که نشان می‌داد این سند تقریبا اکنون از دستورکار آموزش و پرورش خارج شده و به جای آن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مدنظر وزارتخانه متبوعش قرار خواهد گرفت که اهداف والاتری را نسبت به سند ۲۰۳۰ شامل شده و دغدغه‌های آموزشی کشور را بهتر پاسخ می‌گوید.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در پایان جلسه اعضای کمیسیون و میهمانان متفقاً تصریح کردند که اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موجب ارتقای جایگاه ایران در بین محافل بین‌المللی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.