مشهد- مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان برخی از برنامه‌های معارفی- قرآنی حرم مطهر رضوی از تلویزیون اینترنتی رضوی پخش می‌شود.

برنامه های قرآنی حرم رضوی از تلویزیون اینترنتی رضوی پخش می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، جواد هاشمی با بیان این خبر افزود: در این ایام روزانه بیش از ۳۰ برنامه از تلویزیون اینترنتی رضوی به نشانی razavitv.aqr.ir پخش می‌شود که حدود ۲۰ برنامه، پخش زنده برنامه های معارفی- قرآنی حرم مطهر رضوی است.

وی ویژه برنامه مناجات‌های شبانه، ترتیل‌خوانی صحن انقلاب اسلامی، رواق امام خمینی(ره) و ایوان مقصوره، ویژه برنامه‌های سخنرانی و بیان معارف دینی بعد از نماز صبح، قبل و بعد از نماز ظهر رواق امام خمینی(ره) و قبل از نماز مغرب صحن جامع رضوی، جلسات تفسیر موضوعی قرآن کریم حجج اسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و محسن قرائتی، نمازهای جماعت حرم مطهر و قرائت دعای افتتاح را از جمله برنامه های پخش زنده عنوان کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: به منظور بهره‌مندی عموم زائران از ویژه برنامه‌های لیالی قدر حرم مطهر رضوی این مراسم به صورت زنده از رضوی تی وی به دو زبان عربی و فارسی پخش خواهد شد.

مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی پخش زنده تصاویر اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی و ارائه امکانات زیارت مجازی برای مخاطبان فضای مجازی را از دیگر امکانات  تلویزیون اینترنتی رضوی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امکان پخش تصاویر زنده و مستقیم از روضه منوره، صحن انقلاب اسلامی، صحن جامع رضوی، صحن آزادی و صحن جمهوری اسلامی فراهم است، بیان کرد: این سایت این امکان را برای زائران فراهم آورده تا در همه ساعات شبانه روز و از سراسر نقاط جهان بتوانند تصاویر زنده اماکن متبرکه و مراسم حرم مطهر رضوی را مشاهده کرده و با این بارگاه منور ارتباط معنوی برقرار کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.