بجنورد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از توزیع نخستین سبد حمایت غذایی از پنجشنبه هفته جاری در استان خبر داد.

نخستین سبد حمایت غذایی در خراسان شمالی توزیع می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، حسن نوری در این‌باره گفت: این نخستین مرحله از طرح حمایت غذایی است که مشمولان می توانند پس از شارژ ریالی کارت ها از تاریخ ۱۱ خرداد ماه از آن استفاده کنند.

وی مشمولان این طرح را افراد تحت پوششی که از جانب  کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی معرفی شده اند دانست و افزود: این افراد می‌توانند برای بهره‌مندی از سهمیه خود به فروشگاه های اسکاد، فرهنگیان، امکان، اتکا، رفاه، سپه، تعاونی های مصرف محلی، شهروند، تعاون روستایی و سایر فروشگاه های معرفی شده از سوی این اداره کل مراجعه کنند.

نوری درباره میزان ریالی سهمیه تعلق گرفته به مشمولان این طرح گفت: برای خانوارهای یک نفره ۳۰ هزار تومان، دونفره ۶۰ هزار تومان و خانوارهای ۳ نفره و بیشتر ۱۰ هزار تومان به ازای هر نفر به دو نفر اول تا سقف ۱۲۰ هزار تومان افزوده می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: کنترل اطلاعات مشمولان این طرح صرفا توسط دستگاه های حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سامانه طرح به نشانی http://foodss.mcls.gov.ir  انجام می پذیرد و از ارجاع حضوری و تلفنی مشمولان خودداری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.