۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 534922

سرمربی پیشین تیم استقلال خوزستان برای بازگشت به این تیم اعلام آمادگی کرد.

ویسی: حاضرم به استقلال خوزستان برگردم

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله ویسی درباره مذاکراتی که با نفت تهران برای قبول هدایت این تیم انجام داده، اظهار کرد: صحبت‌هایی را با این تیم انجام داده‌ام اما تکلیف نفت هنوز مشخص نیست. فدراسیون فوتبال باید کارهای لازم را انجام دهد و زمانی که اوضاع مرتب شد می‌توانم هدایت نفت را قبول کنم.

او درباره این که آیا با تیم دیگری مذاکره کرده است، گفت‌: پیش از مذاکره با نفت با چند تیم مذاکره کرده‌ام که یکی از آنها تراکتورسازی بود که حضور در این تیم منتفی شد.

سرمربی سابق استقلال خوزستان که به همراه این تیم قهرمان لیگ پانزدهم شده بود، درباره حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، گفت‌: استقلال خوزستان شکل خوبی را پیدا کرده است. بازیکنان این تیم سه، چهار سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و روند خوبی را هم طی کرده‌اند. اگر استقلال اوضاع و احوال خوبی داشته باشد حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. آنها مانند تیم‌های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن به یک تیم قدرتمند تبدیل شده‌اند و در فوتبال ایران صاحب عنوان هستند.

او ‌اضافه کرد: اگر مسئولان استان به این تیم توجه کنند آنها می‌توانند کماکان به روند موفقیت‌های خود ادامه‌ دهند. نباید اجازه دهند استقلال خوزستان از هم پاشیده شود. آنها در آسیا خیلی خوب بازی کردند و آبرومندانه از این مسابقات کنار رفتند.

ویسی درباره جدایی بازیکن و مربیان این تیم از ابتدای فصل گذشته تا امروز گفت‌: می‌دانم که بازیکنان و مربیان این تیم تصمیم به جدایی دارند. واقعا حیف است که استقلال به این روز بیفتد. امیدوارم فکری به حال استقلال کنند. این تیم هواداران خوبی دارد و زمانی که قهرمان شد سه، چهار میلیون نفر خوشحال شدند. باید تصمیم خوبی در استقلال گرفته شود.

سرمربی سابق این تیم در واکنش به این که استقلال خوزستان در فوتبال ایران ریشه دوانده و بعد از قهرمانی در مسابقات لیگ برتر بسیار بد است که منحل شود، تاکید کرد: باید در استان از این تیم حمایت شود و برای  آنها امکانات خوبی را فراهم کنند. می‌دانم که اوضاع مناسب نیست و تاکنون پولی را به بازیکنان نداده‌اند، هنوز من از این تیم بدهکار هستم و این برای استقلال  که قهرمان ایران شده بسیار بد است. امیدوارم شرایط برای این تیم مناسب شود.

او همچنین درباره این که گفته می‌شود شاید استقلال خوزستان را بابت بدهی  منطقه آزاد اروند به خرمشهر منتقل کنند، گفت‌: این جا به جایی در استان است و مشکلی پیش نمی‌آید. همین که اجازه ندهند از استان خارج شود بسیار خوب است.

ویسی در پایان در پاسخ به این سوال که  آیا مایل است بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده بگیرد، گفت‌: اگر به استقلال کمک کنند مایلم هدایت این تیم را بر عهده بگیرم به شرط این که از تیم و مجموعه حمایت کنند. الان کسی رغبت کار با استقلال ندارد چرا که وضعیتش مشخص نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.