بجنورد- مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امکانات کمیته امداد به تنهایی جوابگوی نیازهای مددجویان نیست وبرای خدمات رسانی جامع به محرومان در حوزه های مختلفی از جمله اشتغال، عمران، فرهنگی، جهیزیه، تحصیل نیازمند همکاری خیران هستیم.

امکانات کمیته امداد به تنهایی جوابگوی نیازهای مددجویان نیست

به گزارش قدس آنلاین، به نقل ازروابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، عباس اهرابی در ضیافت افطاری مدد جویان و ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان اظهار کرد:  هر ساله کمیته امداد در این مراسم ها  علاوه بر دعوت از محرومان و  ایتام، از مقامات و مسئولان ادارات نیز دعوت می کند تا در کنار ایتام افطارکنند واز نزدیک  در جریان روند زندگی آنها قرار بگیرند.

اهرابی با بیان اینکه در سال گذشته  بیش از دو هزار و۵۰۰ حامی به  جمع حامیان کمیته امداداستان پیوسته اند، افزود : هم اکنون در حدود ۲۰ هزار حامی با کمیته امداد همکاری دارند که کمک های نقدی وغیر نقدی این افراد  به دست محرومان واقعی می رسد.

وی به اهمیت ضرورت شناسایی خانواده های محروم و نیازمند برای توزیع کمک های مردمی اشاره کرد و افزود: امکانات کمیته امداد به تنهایی جوابگوی نیازهای مددجویان نیست وبرای خدمات رسانی جامع به محرومان  در حوزه های مختلفی از جمله اشتغال،عمران، فرهنگی نیازمند همکاری خیران هستیم.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با اعلام آمادگی کمیته  امداد از دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی خیران در طول سال از جمله ماه مبارک رمضان، یاد آور شد: تمامی موسسات دولتی وغیر دولتی وهمچنین اصناف می توانند با اهداء کمک های خود به کمیته امداد،یاری گر نیازمندان باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.