مشهد- به همت مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ویژه زائران غیرایرانی در حرم مطهر رضوی اعلام شد.

ویژه‌برنامه‌های ارتحال امام خمینی(ره) ویژه زائران غیرایرانی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی با بیان این خبر اظهار کرد: قرائت قرآن کریم در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ خردادماه در رواق دارالمرحمه، صحن غدیر و نیز رواق کوثر ویژه زائران غیرایرانی با یادبود امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی برپا می‌شود.

محمد جواد هاشمی‌نژاد بیان کرد: اهدای محصولات فرهنگی، پوستر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، اهدای کتاب «زندگی به سبک روح الله» به زبان‌های عربی و انگلیسی و توزیع آن در میان شرکت‌کنندگان جلسه تلاوت قرآن کریم از دیگر فعالیت‌هایی است که از سوی این مدیریت در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: برنامه شعرخوانی ویژه ارتحال امام خمینی(ره) در شب ۱۵ خردادماه و کارگاه‌های آموزشی با عنوان «تبیین سبک زندگی امام خمینی(ره)» و «امام خمینی(ره) الگوی استکبارستیزی» برای زائران عرب و اردوزبان در طول این مدت برپا می‌شود.

هاشمی‌نژاد با اشاره به پخش فیلم مستند «روح الله» در رواق دارالرحمه، ادامه داد: این مستند به دو زبان عربی و انگلیسی صبح‌ها در رواق دارالرحمه پخش می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.