جاجرم- مدیر کل فرهنگ وارشاد خراسان شمالی گفت: ۲۷۰ برنامه فرهنگی و هنری در غالب جشن رمضان در سطح استان برگزار خواهد شد.

۲۷۰ عنوان برنامه در ماه رمضان امسال در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین فرخنده صبح شنبه در آیین افتتاحیه نمایشگاه قرآن کریم در شهرستان جاجرم اظهار کرد: امسال نمایشگاه های قرآن درغالب جشن رمضان برگزار شده  که در این نمایشگاه ها برنامه های هنری شامل ،قصه خوانی قرآنی،نمایشهای قرآنی نشست های تخصصی قرآنی و..برگزار می شود.

وی از راه اندازی سالن سینما در اداره این شهرستان خبر داد و افزود: برای تجهیز آن مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده و در حال حاضر مورد استفاده عموم مردم قرارگرفته است.

فرخنده گفت: سیاست اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی عدالت محوری است و به دنبال آن هستیم تا با توزیع یکسان اعتبارات درشهرستانها عدالت را در این زمینه برقرار کنیم.

وی افزود: جهت تکمیل وراه اندازی مجتمع فرهنگی وهنری شهرستان جاجرم که چندین سال است نیمه تمام مانده نیاز به ۷ میلیارد ریال اعتبار است که امیدواریم با مساعدت فرمانداری وسایرنهادهای شهرستانی واستانی شاهد تامین این اعتبار باشیم ودر صورت تامین اعتبار درسال آینده شاهد افتتاح این مرکزخواهیم بود.

امام جمعه جاجرم نیز دراین جلسه گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای نزدیکی دلها به قرآن است ونمایشگاه قرآن فرصت مناسبی برای این کار است.

حجت الاسلام موسوی افزود: باید تلاش کنیم درماه رمضان ارتباط خود رابا قرآن بیشتر کرده تا بتوانیم از فیوضات وبرکات این ماه بیشترین استفاده ممکن را ببریم.

وی خاطر نشان کرد: آسیب های کنونی  جامعه نشانه  فاصله گرفتن از قرآن است و چناچه جامعه ارتباط خود را با قرآن حفظ کند شاهد رشد و پویایی جامعه خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.