ایلام - معاون نظارت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حیات خاموش و کم رمق اسلام ناب با انقلاب امام خمینی (ره) جانی تازه گرفت، گفت: شخصیت بی نظیر و مستحکم امام (ره) و انقلاب باشکوه اسلامی که احیاگرش بود همواره موجب ستایش روشنفکران و اندیشمندان خارجی از این شخصیت با عظمت و نخبه است.

اسلام ناب با انقلاب امام خمینی (ره) جانی تازه گرفت

به گزارش قدس آنلاین، حسین مظفر در آیین ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد صاحب الزمان (عج) ایلام با تاکید بر اینکه امام (ره) نجات بخش اسلام از نابودی است، اظهار کرد: امام راحل با ایمان و باور به اهداف بلند خود که همانا احیای اسلام ناب و مبارزه با ظلم طاغوتیان ود، با گام برداشتن به سوی اعتقادات راسخ خود و با تکیه بر توده مردم اسلام ناب را احیا کرد.
وی افزود: امام راحل برخلاف تمام مکاتیب، انقلاب ها و تفکرهای غربی و شرقی به دنبال ایجاد نهضتی برگرفته از مکتب الهی و قرآنی با اتکا به خداوند و حمایت عامه مردم به ویژه قشر مستضعف و فقیر جامعه بود که با همین نیروی اراده به هدف والای خود رسید.
مظفر تاکید کرد: اهداف و اندیشه های آزادی خواهانه امام خمینی (ره) هم اکنون در بین تمام ملل آزاد اندیش و ظلم ستیز منطقه و جهان بسط و گسترش یافته و همه مردم آزادیخواه جهان از اندیشه، آرمان، اهداف و انقلاب امام (ره) برای مبارزه با ظالمان و دستیابی به استقلال پیروی و بهره گیری می کنند.
وی یادآور شد: حرکت انقلابی امام راحل و مبارزه و سرنگونی رژیم طاغوت به ایران عزت و شرافت بخشید و ایران کنونی به برکت رهبری و هدایت امام خمینی (ره)، وفاداری مردم به انقلاب و از خودگذشتگی ایثارگران و خانواده های آنها از یک نقطه تاریک در زمان شاهنشاهی به یک نقطه درخشان تبدیل شد.
معاون نظارت مجلس شورای اسلامی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: استقامت و مبارزه طلبی امام راحل در برابر طاغوتیان و حامیان او، شزق و غرب جهان را به ستوه آورد و اعراب خود فروخته را شرمنده کرد.
مظفر اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک انقلاب مردمی دارای دو رکن مکمل اسلام و مردم است و در این انقلاب مبانی اسلام در خدمت مردم و نیز مردم در خدمت اسلام هستند.
وی گفت: الان که امام خمینی (ره) در بین ما نیست اما جانشین خلف ایشان ادامه دهنده راه و سیره آن بزرگوار است و در طول سال های بعد از انقلاب مردم با وجود سختی و کمبودها، وفاداری خود را به نظام و آرمان های آن نشان داده و اکنون مسئولان باید صادقانه جوابگوی این وفاداری مردم باشند.
معاون نظارت مجلس شورای اسلامی سپس با بیان اینکه نباید ارزش های امام خمینی(ره) و انقلاب توسط افراد یا عده ای که به امام و نظام پشت کرده اند، پایمال شود، افزود: در طول انقلاب عده بسیار زیادی از مردم این سرزمین توسط منافقان کوردل کشته شده یا مورد ترور شخصیتی قرار گرفتند و عده زیادی نیز توسط عوامل آنها قتل و عام شدند.
وی اظهار کرد: در همان زمان برای ایحاد آرامش در کشور و مبارزه با منافقان تعدادی از آنها بر پایه حکم دین مبین اسلام به اعدام محکوم شدند ولی امسال در بحبوهه انتخابات عده ای اصل آن حرکت و اهداف آن را زیر سوال بردند.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بیان این موضوع ها و دامن زدن به آن از خدعه ها و نیرنگ های دشمنان انقلاب و نظام با هدف دلسرد کردن و رویگردانی مردم و گروه ها از انقلاب اسلامی است.
مظفر به موضوع ولایت فقیه هم اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه یک اصل مهم، مقدس و ریشه ای و برگرفته از مبانی دین اسلام و سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار (ع) است که در عصر غیبت ولی فقیه جانشین امام معصوم است و عدم اعتقاد به ولایت فقیه در واقع عدم اعتقاد به سیره نبوی است.
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.