نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: مصادره و تحریف از خطراتی هستند که حیات معنوی امام خمینی(ره) با آن مواجه است.

مصادره و تحریف حیات معنوی امام راحل را تهدید می کند

  به گزارش «قدس آنلاین»،  آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در ادامه سلسله جلسات تفسیر سوره مبارکه حدید که در محل مهدیه مشهد برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، با بیان این که آثار و برکات عظمت امام راحل همچنان ساری و جاری است، اظهار کرد: امام خمینی(ره) ۲۹ سال است که رحلت کرده اند اما به اذعان کارشناسان بین المللی مدیریت ایشان کماکان دیده می شود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: همانطور که زندگی مادی انسان ها از سوی خطراتی تهدید می شود، حیات معنوی آن ها نیز با خطراتی مواجه است و دو خطر «مصادره» و «تحریف» از خطراتی هستند که حیات معنوی امام(ره) با آن مواجه است.

وی تصریح کرد: برخی می خواهند با وجود نام بردن از امام راحل، مسیری خلاف ایشان را در پیش بگیرند که این همان خطر مصادره امام(ره) است. تحریف امام(ره) نیز پدیده ای است که برخی جریان ها می خواهند تفسیری از خط امام ارائه دهند که با ماهیت حقیقی آن در تضاد است.

آیت الله علم الهدی گفت: خداوند تا امروز به وسیله هوشیاری مردم و بیدارسازی هایی که رهبر معظم انقلاب انجام داده اند، جایگاه امام را از این دو خطر حفظ فرموده است و با وجود این که برخی جریان های سیاسی تلاش زیادی کردند تا امام(ره) را به سود خود مصادره کنند، موفق نشدند و قدرت تحریف امام(ره) را نیز پیدا نکردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش هدایت گرانه رهبر معظم انقلاب در صیانت از جایگاه امام خمینی، خاطرنشان کرد: خط امام(ره) پس از ارتحال ایشان به صورت شفاف از سوی رهبر معظم انقلاب ادامه پیدا کرد و ان شاءالله جریان هایی که به دنبال تحریف و مصادره امام راحل هستند، در ادامه هم نخواهند توانست به اهداف خود دست یابند.

وی افزود: خطر سومی که جایگاه معنوی امام(ره) با آن مواجه است، مسأله ارتجاع است؛ یعنی یعنی انقلاب به تمام جریان های قبل از خود بازگردد و اگر خدای ناکرده مبتلا به این خطر شویم، انقلاب اسلامی دچار ارتجاع می شود؛ همانطور که انقلاب پیامبر(ص) دچار ارتجاع شد.

منبع: خبرگزاری رسا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.