۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کد خبر: 536207
سخنی با بیت امام رحمه الله علیه در مورد مظلومیت دهه ۶۰

یادگاران امام عزیز
سلام
امروز رهبر معظم انقلاب مانند همیشه صریح ودلسوزانه با مردم سخن گفتند. از مظلومیت دهه ۶۰ برایمان گفتند وهمه فهمیدند ایشان منظورشان مظلومیت امام رحمه الله علیه وحکم تاریخی ایشان برای دفاع از جان عموم مردم در برابرجنایات اجداد داعش یعنی منافقان جنایتکار  است.
چندی پیش موضوع اجرای احکام جلادان منافق وکینه توز
 به یکی از مطالب انتخابات ریاست جمهوری تبدیل گردید و با یک تقسیم کار بصورت صریح رسانه های بیگانه وبصورت تلویحی رسانه های داخلی به این موضوع پرداختند.
متاسفانه برای شکست رقیب انتخاباتی در این انتخابات دست به هر کاری زده شد ولی کسی باور نمی کرد حکم قاطعانه امام و بنیانگذار جمهوری اسلامی را دستاویز تبلیغات انتخاباتی قرار دهند و در سخنرانی خود بعنوان( ۳۸سال اعدام) از آن یاد کنند ولی متاسفانه شد آنچه نباید می شد.
همه می دانیم اگر حکم امام نبود اجداد داعش با این ملت چه می کردند، همه می دانیم امام ما تمام سعی خود را برای هدایت جریان نفاق بکار برد ولی بودند کسانی که در آنها اثری نداشت، همه می دانیم شکنجه مهندسی، خانه تیمی، ترور خانوادگی، فاز نظامی یعنی چه.
آن روز های سخت ملت ایران دو تابوت را بر دوش می کشید یکی تابوت شهدای جنگ تحمیلی و دیگری تابوت شهدای ترور و نفاق داخلی را که هم در کنار صدام جانی و جلاد به قتل وعام مردم دست می زدند
اگر حکم امام نبود هنوز این جریان جنایت کار به جنایاتش ادامه می داد و معلوم نبود ۱۷ هزار شهید ترور امروز به چند صد هزار نفر رسیده بود.
بگذریم، انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم دهه ۶۰ را مظلوم کرد، بخاطر پیروزی در انتخابات عده ای ترجیح دادند از امام دفاع نکنند، به خود اجازه دادند سکوت کنند تا یک کاندیدا اسمش آیت الله قتل عام شود و در سمت دیگر تعدادی از آنهایی که روزی کنار امام بودند سکوت کردند تا این کاندیدا شکست بخورد و رفیق آنها پیروز شود.
اما امروز دیگر انتخابات تمام شده رفیق شما رای آورده است ولی حکم امام هنوز در افکار عمومی مظلوم و لطمه خورده قرار دارد.
آنها که امام را ندیده و جوان تر هستند در گمانشان چیزی نقش بسته که نسبتی با واقعیت ندارد امام مهربان و بصیر ما را بگونه ای دیگر برایشان تعریف کرده اند، خشونتی که اهل نفاق به امام خوبی ها نسبت داده اند را باید با روشنگری زدود.
حالا که انتخابات تمام شده از شما بیت امام عزیز  می خواهیم سکوت خود را بشکنید و نگذارید این تحریف تاریخ در ذهن ها بماند دهه ۶۰ را از مظلومیت خارج نموده و حکم امام را برای مردم تشریح کنید و با مردم سخن بگویید.
البته اگر شما هم به هر دلیلی از امام دفاع نکنید مطمئن باشید ما سکوت نخواهیم کرد و تا جان در بدن داریم از آرمان خمینی بت شکن دفاع خواهیم کرد ولی دلمان می سوزد می بینیم امام بیش از همه جا در بیت خود مظلوم باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.