بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: حمایت از اشتغال ارزان قیمت و تقویت کارگاههای و کارخانه های مستقر در شهرک های صنعتی از راهکارهای مطلوب جهت حل مشکل بیکاری است.

حمایت از اشتغال ارزان قیمت یکی از راهکارهای حل مشکل بیکاری است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی؛ محمد رضا صالحی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای مددجویان کمیته امداد واقع در شهربازی شهر بجنورد اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی موضوع ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد را با ارائه تسهیلات ارزان قیمت در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: مجموعه ای نمایشگاهی و فروشگاهی جهت ارائه محصولات این مددجویان با حمایت کمیته امداد برپا شده است و یکی از ویژگی های ممتاز این نمایشگاه فروش و عرضه محصولات تولیدی مددجویان است.

وی ادامه داد: امیدواریم با ایجاد اشتغال و معیشت پایدار و فراهم سازی بسترهای مورد نیاز جهت تامین مسکن برای تمامی اقشار استان در آینده ای نزدیک شاهد کاهش محدودیت ها و همچنین ارتقاء رشد و توسعه در این منطقه باشیم.

وی تاکید کرد: حمایت از صنایع پایین دستی باید در راستای توسعه صنایع بزرگ استان باشد چرا که این صنایع لازمه رشد و توسعه استان است و همچنین ایجاد مشاغل پایدار را به دنبال خواهد داشت.

صالحی همچنین ادامه داد: یک باب واحد مسکونی ۹۰ متری با اعتبار بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال از محل سفر ریاست جمهوری به استان و همچنین حمایت کمیته امداد در بازه ی زمانی سه ماهه برای یکی از مددجویان این نهاد آماده و مورد بهره برداری قرار گرفت و امیدواریم در آینده ی نزدیک مشکل مسکن در سطح استان نیز حل شود.

گفتنی است هزینه خرید یک دست جهیزیه کامل برای این مددجوی کمیته امداد نیز تامین و در اختیار آنان قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.