گیلان -مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان گفت: ۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد استان گیلان در ماه مبارک رمضان امسال افطاری و اطعام می‌شوند.

۱۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد گیلان در ماه مبارک رمضان اطعام می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین علیرضا محمدی شامگاه سه‌شنبه در مراسم ضیافت افطاری که با حضور جمعی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در رشت برگزار شد اظهار داشت: امشب در خدمت ۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد در ضیافت افطاری هستیم.

وی با بیان اینکه امسال مانند سال‌های گذشته با توجه به آموزه‌های دینی و قرآنی، برنامه‌های مختلفی را در ماه رمضان تدارک دیدیم بیان داشت: امسال ۱۰۰ هزار نفر مددجوی استان گیلان را در طول ماه رمضان افطاری و اطعام می‌دهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان ابراز داشت: افطاری و اطعام مددجویان در روزهای مختلف ماه مبارک رمضان از طریق کمک خیران و نیکوکاران با محوریت مساجد انجام می‌شود.

محمدی از اجرای طرح "همیان مولا" در ماه مبارک رمضان در استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: ۳۰ هزار کیسه سبد کالا از طریق خیران جمع آوری شده و به نیازمندان اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵ هزار یتیم در استان گیلان وجود دارد خاطرنشان کرد: ۲۲ هزار نفر مسئولیت کمک‌رسانی به خیران را در استان گیلان برعهده دارند و امیدواریم در ماه مبارک رمضان بتوانیم برای آن دسته از یتیمانی که فاقد حامی هستند حامی پیدا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.