وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای اقدامات تروریستی در حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم کرد و آن را عاملی برای راسخ تر کردن عزم ایران و سوریه در مبارزه با تروریسم دانست.

این قبیل اقدامات از عزم ایران و سوریه علیه تروریسم نمی کاهد

  به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از سانا، وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای اقدامات تروریستی در تهران را به شدت محکوم  کرد.

در این بیانیه آمده است: سوریه همبستگی کامل خود را با رهبری، دولت و ملت جمهوری اسلامی اعلام می دارد و صادقانه ترین مراتب تسلیت و همدردی خود را به خانواده های قربانیان تقدیم می دارد.

وزارت خارجه سوریه بیان کرد: این اقدامات تروریستی که جمهوری اسلامی را هدف قرار داد تاکید کرد که این اقدامات تروریستی که کشورهای معروف در پشت آن قرار دارند از عزم سوریه و ایران برای مبارزه با تروریسم نخواهد کاست. سوریه این اقدامات ترویستی که صبح امروز ساختمان مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمینی بنیانگذاری جمهوری اسلامی در تهران را هدف قرار داد و به شهادت و زخمی شدن شماری از شهروندان بی گناه منجر شد را به شدت محکوم می کند. سوریه همبستگی کامل خود را با رهبری، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران ابراز می دارد و صادقانه ترین مراتب تسلیت و همدردی خود را به خانواده های قربانیان تقدیم می کند.

در این بیانیه آمده است: این قبیل حملات تروریستی که کشورها معروف در ورای آن قرار دارند از عزم سوریه و ایران در ادامه مبارزه با تروریسمی که کشورهای و طرفهای معروف در منطقه و خارج آن حامی آن هستند، نمی کاهد.

وزارت خارجه سوریه بیان کرد: سوریه به کشورهایی که در پشت این اقدامات قرار دارند درباره حماقت ادامه حمایت مالی و تسلیحاتی گروههای تروریستی و اشاعه افراط گرایی و تفکر تکفیری و تاثیر آن بر امنیت و ثبا کشورهای منطقه و جهان هشدار می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.