سیاهکل- فرمانده سپاه سیاهکل با بیان اینکه یک هزار واحد مسکونی برای محرومان با مشارکت کمیته امداد توسط سپاه قدس گیلان احداث می‌شود، گقت: ۴۵ واحد مسکونی از این تعداد در تعهد سپاه ناحیه سیاهکل است.

سپاه ۴۵ واحد مسکونی برای محرومان ‌سیاهکل احداث می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار داریوش خوشحال با بیان اینکه یکی از رسالت‌ها و وظایف سپاه و بسیج، رسیدگی به محرومان است، اظهار داشت: سپاه پاسداران و بسیج سازندگی تمام توان خود را برای رفع محرومیت در اقصی نقاط کشور به کار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سپاه با هدف خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف جامعه احداث مسکن مددجویی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: ما به‌عنوان سربازان این نظام و انقلاب در خدمت مردم هستیم و خدمت‌رسانی به محرومان را سرلوحه تمامی امور خویش قرار داده‌ایم.

خوشحال افزود: یک‌هزار واحد مسکونی برای محرومان با مشارکت کمیته امداد توسط سپاه قدس گیلان احداث می‌شود که ۴۵ واحد مسکونی آن در تعهد سپاه سیاهکل است و تا امروز سی و سومین خانه به متراژ ۵۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۹ میلیون تومان را در شهرستان سیاهکل تحویل مددجویان دادیم.

فرمانده سپاه سیاهکل با بیان اینکه در این افتتاحیه ۲ واحد مسکونی در روستای بنه زمین از توابع بخش دیلمان و پیرکوه تحویل مددجویان شد گفت: در دهستان پیرکوه ۴ واحد مسکونی برای محرومان ساخته شد و تا یک ماه آینده، ۴ واحد مسکونی دیگر نیز در روستاهای جلیسه، چمچال و کارسنگ در این دهستان به اتمام می‌رسد.

خوشحال با تشکر از تمامی افرادی که برای ساخت واحدهای مسکونی محرومان کمک حال سپاه پاسداران بوده‌اند، اظهار داشت: این واحدهای مسکونی به‌مدت ۹۰ روز و با کمک خیران و افراد محلی ساخته شده است.

وی افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، کار جهادی را می‌توان در راستای اقتصاد مقاومتی برای توسعه و پیشرفت کشور انجام داد و ما در سپاه ناحیه سیاهکل امیدواریم بتوانیم با انجام خدمات ویژه‌، غبار محرومیت در سطح منطقه را از بین برده و شرایط  ایده‌ آلی را به‌وجود آوریم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.