تولیت آستان قدس رضوی گفت: مستکبران با تمام امپراتوری رسانه‌ای خود به دنبال القای روحیه تسلیم، تمکین و ظلم پذیری در میان ملت‌ها هستند.

امپراتوری رسانه‌ای مستکبران به دنبال القای روحیه تسلیم است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در جلسه تفسیر قرآن در مسجد گوهرشاد حرم رضوی اظهار داشت: مستکبران با تمام امپراتوری رسانه‌ای خود به دنبال القای روحیه تسلیم، تمکین و ظلم پذیری در میان ملت‌ها هستند.

وی افزود: حکومت آل سعود امتداد راهبردی نظام استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه است. با وجود تمام امتیازات و باج‌هایی که این رژیم به غربی‌ها داده است اما هر روز بیشتر تحت سلطه و نفوذ آن‌ها قرار می‌گیرد. اگر مجاهدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و خانواده آنها نبودند، آیا امروز چنین امنیتی را در کشور داشتیم؟

تولیت آستان قدس رضوی گفت: دیروز چند تروریست در تهران به تعبیر رهبری ترقه بازی کردند، ملت ایران در دوران دفاع مقدس در برابر به اصطلاح قدرت‌های بزرگ جهانی ایستادند و بساط تروریسم‌های بزرگتر از این‌ها را جمع کردند. ۱۷ هزار نفر مردم بی‌گناه که در میان آنها رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور بودند، به دست منافقین و داعشی‌های آن روزگار به شهادت رسیدند. بدون تردید قهرمان ملی این کشور در مبارزه با تروریسم امام راحل ماست که خوب شناخت و صحیح در برابر جریان خبیث منافقین موضع گیری کرد؛ اگر آن ایستادگی‌ها نبود امروز کشور این امنیت را نداشت.

حجت‌الاسلام رئیسی اظهار داشت: قدردانی از جوانان غیوری که جانشان را فدای این کشور و اسلام کردند، جانبازانی که ۳۰ سال با عارضه قطع نخاع بر بستر هستند و خانواده‌هایی که با مشکلات این فقدان‌ها و عارضه‌ها دست پنجه نرم می‌کنند، لازم است. این قدردانی‌ها باید در عمل باشد نه تنها در سخن.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.