یزد- امام جمعه یزدگفت: حوادث تروریستی تهران با وحدت نیروهای اطلاعاتی ، نیروهای انتظامی و سپاه، وهوشیاری مردم و تیزبینی و مدیریت فرماندهی کل قوا در نطفه خفه و خنثی شد.

حوادث تروریستی تهران با وحدت همه نیروها در نطفه خفه شد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ،آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: دشمن از دست ما عصبانی است و از این رو فرهنگ و اعتقادات مردم را هدف قرار داده که باید مردم و مسئولان در مقابل آن هوشیار باشند.

وی ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه افزود: این مزدوران در جریان انتخابات امسال و سالگرد ارتحال امام نیز قصد حرکتهای تروریستی داشتند که برنامه ریزی نیروهای اطلاعاتی، سپاه و نیروی انتظامی ، هوشیاری مردم و تیزبینی و مدیریت فرماندهی کل قوا و الطاف الهی این توطئه ها را در نطفه خفه کرد.

ناصری تصریح کرد: نفوذ فرهنگی از توطئه ها و دسیسه های نظامی خطرناک تر بوده و این نفوذ از خیلی وقت قبل ها آغاز شده و هدف آنها تضعیف روحیه مقاومت و ایستادگی و ایمان در مردم و بویژه قشر جوانان ایران است

وی با بیان اینکه وقوع این اتفاق به همه جهانیان ثابت کرد ایران در مبارزه با تروریسم است و همیشه با هجوم تروریست‌ها روبه‌رو بوده، خاطرنشان ساخت : عربستان سعودی در سال‌های گذشته اصلی‌ترین تولید کننده و صدور انسان‌های تندرو، جنایتکار و تروریست بوده و برای تربیت آنها میلیاردها دلار هزینه کرده است

نماینده ولی فقیه در استان گفت: ابرقدرت ها در تلاش هستند تا مردم ما را به انسان هایی خنثی، بی تفاوت و وقت گذران و بی توجه به الفت و مهربانی و مسجد و مذهب تبدیل کنند و با آمدن تلفن همراه و فضاهای مجازی تا حدودی موفق هم شده اند .
وی خاطر نشان ساخت: از نشانه های سلطه فرهنگی و عقیدتی این است که برخی خانواده ها و جوانان ۷ یا ۸ ساعت از عمر روزانه خود را به جای تفکر کردن و مطالعه و عبادت در فضاهای مجازی هدر می دهند و نسبت به گذر عمر خود بی تفاوت شده اند
ناصری تصریح کرد: نفوذ فرهنگی از این بالاتر که صنعتگر ، متخصص و مخترع ایرانی به جای اختراع و چاره اندیشی برای صنعت ، وقت خود را بیهوده در فضاهای مجازی تلف می کنند.

امام جمعه یزد افزود : والدین از تربیت فرزندانشان فاصله گرفته اند از این رو باید مردم و مسئولان مواظبت کرده و در این روزها و ایام نزدیک به شب های قدر ، مانع این وقت گذرانی ها شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.