اهواز_ مدیرعامل ستاد دیه خوزستان گفت:‌ در حال حاضر ۲۹۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های خوزستان وجود دارد و با برگزاری جشن‌های گلریزان امسال و با کمک خیرین امید است که همه این تعداد از زندانیان آزاد شوند.

خوزستان ۲۹۰زندانی جرایم غیرعمد دارد

حجت‌الاسلام قدرت‌اله هاشم‌نیا مدیرعامل ستاد دیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین  اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال ۴۰ جشن گلریزان در سراسر خوزستان برگزار خواهد شد که از این تعداد  ۳۴ گلریزان در شهرستان‌ها و ۶ گلریزان در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: از اول ماه مبارک رمضان جشن‌های گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان‌های خوزستان آغاز شده و تاکنون حدود ۹ جشن گلریزان برگزار شده است. از مجموع جشن‌های گلریزان اهواز یک گلریزان ویژه بانوان و به منظور آزادسازی زندانیان زن در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل ستاد دیه خوزستان با بیان این‌که تلاش می‌شود فعالیت‌های آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد تا بعد از ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد، اظهار کرد:‌ در حال حاضر حدود ۳۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های خوزستان وجود دارد و با برگزاری جشن‌های گلریزان امسال و با کمک خیرین امید است که همه این تعداد از زندانیان آزاد شوند.

وی با اشاره به این‌که بیشترین تعداد زندانیان جرایم مالی مربوط به جرایم غیر کلاهبرداری ‌است، بیان کرد: متاسفانه فرهنگ‌سازی در زمینه دقت در انتخاب همسر و مسائل مربوط به مهریه براساس آموزه‌های اسلامی انجام نمی‌شود؛ همچنین بیمه نکردن کارگران توسط کارفرماها و تصادفات موتورسواران نیز زیاد مشاهده می‌شود که موجب ایجاد مشکلات فراوانی برای این افراد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.