مشهد- نماینده مردم مشهد گفت: اداره ارشاد مشهد در خصوص رفتار ناشایست با برخی از بازدید کنندگان از نمایشگاه قرآن و عترت باید از آن‌ها رسماً عذر خواهی کند.

اداره ارشاد مشهد باید از مردم عذرخواهی کند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر افزود: متأسفانه در جریان بازدید از نمایشگاه متوجه شدم که از ورود عده‌ای از بازدید کنندگان به نمایشگاه جلوگیری شده و دلیل آن را امضای تومار توسط این افراد برای مخالفت با سند ۲۰۳۰ و تبیین مفاد این سند برای بازدیدکنندگان اعلام کردند.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: متأسفانه مسئولان نمایشگاه به متولیان اجرای نمایشگاه اعلام کرده بودند که هرگونه تبلیغ علیه سند ۲۰۳۰ در محل برگزاری ممنوع است و حتی برخی غرفه‌ها از جمله غرفه حوزه علمیه را تهدید به تعطیلی کرده بودند.
حجت‌الاسلام پژمانفر با اشاره به اینکه فضای نمایشگاه بیشتر از آنکه فرهنگی باشد، حراستی و امنیتی بود، ادامه داد: اعلام این گونه ضوابط در نمایشگاه‌ها خلاف قانون است و مسئولان ارشاد قبل از برگزاری یک نمایشگاه ابتدا باید نسبت به شرایط و ضوابط آن اشراف کامل پیدا کنند و سپس اقدام به تأسیس این گونه فعالیت‌های فرهنگی نمایند.
وی افزود: برخوردهای ناشایست در هر حد و سطحی که با اصحاب و علاقمندان حوزه هنر و فرهنگ صورت بگیرد به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.