انزلی- مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت:30تابلوی هشدار دهنده و راهنما در اطراف نواحی تحت حفاظت و مدیریت تالاب انزلی نصب شد.

تابلوهای هشداردهنده در اطراف تالاب انزلی نصب شد

به گزارش قدس آنلاین، قربانعلی محمدپور در این باره گفت:همزمان با هفته محیط زیست و با همکاری آژانس همکاری های بین المللی جایکا ژاپن ۳۰ تابلوی هشدار دهنده و راهنما در اطراف نواحی تحت حفاظت و مدیریت تالاب انزلی نصب شد.

وی افزود:تا قبل از این به دلیل کم‌بودن این تابلوها، بازدیدکنندگان، گردشگران و مردم محلی نمی توانستند مرز مناطق حفاظت شده و تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست را تشخیص بدهند و به همین دلیل گاهی شاهد ورود ناآگاهانه به حدود تحت اختیار و مناطق ورود ممنوع و تحت حفاظت محیط زیست گیلان بودیم.

محمدپور ادامه ‌داد:با همکاری تیم ژاپنی که روی مدیریت اکولوژیک و احیای تالاب انزلی فعالیت می‌کند اقدام به نصب تعدادی تابلوی راهنما و هشداردهنده در مرز مناطق و ورودی های آنها کرده ایم تا ضمن آگاهی بخشی به بازدیدکنندگان از بوجود آمدن تنازعات مختلف در این عرصه ها جلوگیری شود.

وی تصریح کرد:این تابلوها در پناهگاه حیات وحش سرخانکل ، سلکه و سیاه کشیم نصب شده‌اند و برنامه ریزی‌هایی نیز صورت گرفته تا در آینده نزدیک تابلوهاب بیشتری در مناطق نصب شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.