خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

خشم پسر ترامپ

باشگاه خبرنگاران/ دونالد ترامپ جونیور- پسر رئیس جمهور آمریکا- در واکنش به حمایت جان کری از توافق هسته ای در نشست اسلو در توییتی نوشت: تصور می‌کنم او هنوز دارد برای ایران می‌جنگد. جعبه‌های پول دفعه پیش- اشاره به پرداخت بدهی معوقه آمریکا به ایران پس از توافق هسته‌ای- بس نبود؟

سنت شکنی

باشگاه خبرنگاران/ در حالی که دیدار قهرمانان لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا NBA با رئیس جمهور این کشور یک رسم است، اما بازیکنان تیم قهرمان NBA تصمیم گرفتند به دیدار ترامپ نروند.

یک سنت شگفت آور

باشگاه خبرنگاران/ زیگمار گابریل- وزیر خارجه آلمان- با حضور در یک مراسم افطار، در پیامی توییتری نوشت: افطار ماه رمضان یک سنت شگفت آور است و به همه توصیه می کنم، حضور در مراسم افطار را تجربه کنند.

استعفای خودخواسته

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش پولیتیکو، نانسی پلوسی- رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا- گفت: پرونده مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ارتباط برخی مقامات روس با کمپین انتخاباتی ترامپ، سرانجام موجب استعفای خودخواسته ترامپ می‌شود.

دست رد به سینه پروفسور

ایسنا/ واشنگتن پست نوشت: ترامپ در صفحه توییترش، «استفن هاوکینگ» دانشمند سرشناس آمریکایی و از منتقدان سرسخت خودش را بلاک کرد.

واکنش پوتین به هیلاری

ایسنا/ به گزارش وستی، پوتین در واکنش به سخنان هیلاری کلینتون که وی را با هیتلر مقایسه کرده بود، گفت: مسکو هم می تواند از چنین قیاس هایی برای توصیف عملکرد سیاستمداران آمریکایی استفاده کند اما به علت فرهنگ سیاسی خود از چنین اظهارنظرهای افراطی خودداری می کنیم.

رسانه های کثیف

ایرنا/ ترامپ انتشار اخبار ساختگی در رسانه های آمریکا را در یک اوج تاریخی توصیف کرد و گفت: این رسانه ها هرگز تا این اندازه کثیف نبوده اند. او از رسانه ها خواست تا برای آنچه او «داستان های کذب» خواند، پوزش بخواهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.