بجستان- نماینده شهرستانهای بجستان و گنابادگفت: با توجه به خشکسالی های اخیر تلاش شده است ۷۰ میلیارد تومان در بودجه کشوری برای قنوات قرار دهیم تا گوشه ای از کمبودهای خشکسالی جبران شود.

تصویب ۷۰ میلیارد تومان اعتبارات خشکسالی در بودجه امسال کشوری

به گزارس قدس انلاین،حمید بنایی نماینده شهرستانهای گناباد و بجستان به منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستان گفت: ما و شما یکی هستیم من در حوزه ملی و شما در حوزه منطقه ای باید در صدد رفع مشکلات مردم و مطالبات آنان باشیم و کارها را مدیریت کنیم که رضایت همه مردم را نیز بدست بیاوریم.

وی افزود: در سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبارات خشکسالی کشوری مصوب شد که از این مقدار ۱۰۰ میلیون تومان برای دو شهر ستان بود که متا سفانه آن هم نرسید و لی در سال جاری با پیگیری های انجام شده برای قنوات ۷۰ میلیاردتومان در بودجه برای کشور قرار داده ایم که امید است با تا مین اعتبارات این نیز محقق و مقداری از کمبودهای ایجاد شده در خشکسالی های اخیر مرتفع  شود.

عضو کمیسیون عمران نیز با اشاره به شعار امسال اشتغال گفت: همه ما این دغدغه را داریم و منتخبین مردم در شوراها نیز باید تلاش کنند طرحهای کوچک و زود بازده خانگی را به شهرستان و استان معرفی ودر کشور مصوب وسبب ایجاد اشتغال شوند که ما هم نیز برابر آنچه در توان داریم از آنان حمایت خواهیم کرد.

در این گردهمایی منتخبین شوراهای شهر بجستان و یونسی و روستاهای جزین و فخر آباد به نمایندگی از سایرین مشکلات کلی  و نیازهای شهر ستان را بیان و پیشنهاد دادند پارلمان محلی شورا ها تشکیل و همه ماهه گردهمایی تشکیل و مسائل و مشکلات شهر ستان نیز بررسی شود و مهمترین مسائل شهرستان از جمله اشتغال و معیشت، رفع معظل آب و کمبود های کشاورزان و دامداران و بیمه باغداران و توزیع درست اعتبارات شهرستان به نسبت مساوی در اقصی نقاط شهرستان و روستاها را از مهندس بنایی خواستار شدند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.