رشتخوار -مدیر آموزش وپرورش شهرستان رشتخوار گفت :۱۵۰ فضای آموزشی وورزشی آماده پذیرش دواطلبان طرح اوقات فراغت ۱۳ هزار دانش آموز رشتخواری می باشد.

۱۵۰فضای آموزشی وورزشی رشتخوار آماده پذیرش  طرح اوقات فراغت  شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد قاسم پور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستا ن رشتخوار که در سالن اجتماعات این اداره  با حضور جمعی از مسئولان،امام جمعه و فرماندار و بخشداران این شهرستان برگزار شد اظهار کرد:  امسال با تمهیدات لازم آموزش وپرورش آمادگی لازم را برای پذیرش دانش آموزان، جوانان ونوجوان و دیگر اقشار در کلاس های اوقات فراغت دارد.

 وی گفت : درهمه روستاهای شهرستان مدارس به عنوان پایگاه اوقات فراغت آماده پذیرش از دواطلبان شده اند.

به گفته تفاهم نامه با بخشداران، شوراهای اسلامی ودهیاران بسته شده که علاوه بر دانش آموزان  دیگر اقشار هم بتوانند از مدارس جهت اجرای برنامه های اوقات فراغت استفاده کنند.

قاسم پور همچنین خاطر نشان کرد:در سال جاری با برنامه ریزی انجام شده هنرستان ها به عنوان پایگاه هایی مجهز جهت اجرای اوقات فراغت در نظر گرفته شده اند که در تنوع بخشی برنامه ها و شناسایی وتقویت استعداد ها و خلاقیت های دانش اموزان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی یادآور شد : مرکز یادگیری محلی شهرستان وحوزه نهضت سوادآموزی نیز در بحث برگزری کلاس های اوقات فراغت با موضوعات متنوع و نتیجه بخش فعال می باشند وپیش بینی می شود که با توجه به اقدامات انجام شده تعدادشرکت کنندگان در طرح اوقات فراغت امسال نسبت به سنوات گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد.

در این جلسه فرماندار رشتخوار هم با تاکید بر غنی سازی اوقات فراغت این قشر در تابستان اظهار داشت: برای شکوفایی و شناسایی استعدادهای دانش آموزان باید  تلاش جدی شود.

خالقداد عرب با در خواست  از همه روسای دستگاههای متولی امر غنی سازی اوقات فراغت در انتخاب مدیر و مربیان اجرایی طرح غنی سازی و برگزاری اردوهای تفریحی گردشگری و زیارتی گفت: این مسئولان باید  در افزایش میزان نشاط و شادابی کودکان و نوجوانان و جوانان بیشتر همت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.