رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های آب و برق در سیستان و بلوچستان اختصاص می یابد.

اختصاص ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار آب و برق در سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، محمد باقر نوبخت عصر امروز در نشست با مدیران استانی وزارت نیرو در سیستان و بلوچستان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به گرمای بی سابقه هفته گذشته و مشکلاتی که در اثر آن در استان سیستان و بلوچستان برای مردم به وجود آمد با دستور رئیس محترم جمهور وزیر نیرو به استان سفر کرد.

وی افزود: پس از بازگشت وزیر نیرو از استان سیستان و بلوچستان و ارائه گزارش در هئیت دولت تصمیم گرفته شد تا سازمان برنامه و بودجه با همکاری وزارت نیرو، سریعا برنامه های خود را برای حل مشکلات آب و برق استان ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه سفر امروز برای پیگیری این مصوبات است، گفت: مقرر شده به میزان یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آب و برق استان سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری شود که یک هزار و ۶۲ میلیارد تومان آن برای طرح‌های آب و مابقی در حوزه طرح‌های برق هزینه می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطر نشان کرد: دستیابی به منابع جدید انرژی و همینطور آب یکی از راهکارهای مقابله با وضعیت موجود است که باید در استان سیستان و بلوچستان نیز به صورت جدی پیگیری شود.

وی تصریح کرد: مشکلات حوزه آب و برق در کشور و همچنین استان سیستان و بلوچستان از قبل شناسایی شده و در حال حاضر به دنبال رفع این مشکلات هستیم.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت به استان سیستان و بلوچستان افزود: مطالبات و مشکلات مردم این استان برای دولت مهم است و به همین دلیل رئیس جمهور دستور رسیدگی ویژه به مشکلات را صادر کرده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به تلاش دولت برای توسعه استان تصریح کرد: مطمئن باشید که در دولت آینده توجه به استان سیستان و بلوچستان بیش از گذشته خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.