شهرکرد- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از بازدید یک میلیون و ۳۵۰ هزار گردشگر از آثار طبیعی و تاریخی این استان در تعطیلات عید فطر خبر داد.

یک میلیون و ۳۵۰ هزار گردشگر از آثار طبیعی چهارمحال وبختیاری دیدن کردند

به گزارش قدس آنلاین، بهمن عسگری سوادجانی اظهار داشت: از این تعداد گردشگر، اقامت بیش از ۸۲ هزار نفر در هتل ها، خانه های مسافر، اقامتگاه های بوم گردی، کمپینگ ها و واحدهای اسکان آموزش و پرورش ثبت شده است.

وی تصریح کرد: با وجودی که شهرستان های سامان، کوهرنگ و لردگان میزبان بیشترین جمعیت گردشگران عیدفطر بودند، اما در سایر شهرستانها نیز شاهد تکمیل ظرفیت و ورود گردشگران بودیم.
عسگری با اشاره به هماهنگی دستگاه های ستاد خدمات سفر در ارائه خدمات مناسب به گردشگران گفت: با توجه به حجم بالای ورود گردشگر به استان که چندین برابر ظرفیت های موجود بود، شکایت خاصی مبنی بر کمبود موادغذایی و ارائه نامطلوب خدمات به مسافران گزارش نشده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: حاشیه زاینده رود، مناطق طبیعی شهرستان کوهرنگ و تالاب چغاخور بیشترین بازدید گردشگران را به خود اختصاص داده است.
قرارگیری بخش وسیعی از جنگل های زاگرس، وجود بیش از یک هزار چشمه و ۳۰۰ چشمه آب معدنی، پنج منطقه حفاظت شده، یک پارک ملی و یک اثر طبیعی ملی، آبشارها، غارها، تالاب ها و سواحل رودخانه زاینده رود و کارون بخشی از جاذبه های طبیعی خاص این استان است.

منبع : ایرنا
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.