آمل- مرکز پایش تصویری و کنترل ترافیک شهری در آمل با ۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

مرکز پایش تصویری و کنترل ترافیک شهری در آمل افتتاح شد
به گزارش قدس آنلاین، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در مراسم بهره برداری این مرکز با اشاره به اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به ۳۱ شهرداری استان  برای فراهم کردن زیرساخت های ایجاد مراکز پایش تصویری شهری گفت: نصب دکل و دوربین های نظارتی و کنترل ترافیکی مراکز پایش تصویری در شهرهای جویبار ، ساری ، بابل ، چالوس ، نوشهر ، فریدونکنار و ایزدشهر در  حال انجام است .
یونسی با قدردانی از  اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آمل برای اهتمام در اجرا و راه اندازی مرکز کنترل ترافیک گفت: با تلاش دهیاران، در ورودی و خروجی روستاهای این شهرستان نیز دوربین‌های کنترلی نصب شد و انتظار می رود دهیاران دیگر مناطق استان هم در این بخش بیشتر فعال باشند.
مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری آمل نیز گفت : مرحله نخست ایجاد مرکز کنترل ترافیک شهری سال ۹۴ با نصب ۱۵ دوربین در ۹ میدان و بلوار پرتردد شهری انجام و در مرحله تکمیلی ۲۶ دوربین نظارتی وکنترل ترافیکی در ۱۸ نقطه حساس و پرتردد شهری آمل نصب شد.
ابوالقاسم آزاد با بیان اینکه دوربین های نصب شده پلاک خودروها را به راحتی تشخیص می دهند افزود : ۱۸ مانتور پیوسته به صورت لحظه ای تصاویر را ثبت می کنند که حداقل تا یک ماه در مرکز کنترل ترافیک ذخیره می شود .
بزرگترین مرکز پایش تصویری و کنترل ترافیک شهری در استانهای شمالی در فضایی به مساحت حدود ۱۲۰ مترمربع با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار در آمل ساخته ، تجهیز و راه اندازی شد که مجهز به اتاق کنترل و مدیریت تصاویر، سالن مدیریت و جلسات مواقع اضطراری و اتاق پشتیبانی رایانه ای است.
منبع: صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.