گناباد-معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد و نماینده تام‌الاختیار دانشگاه در برگزاری آزمون سراسری سال ۹۶ در شهرستان گناباد گفت: در کنکور امسال ۱۶۴۸ داوطلب به رقابت می پردازند که نسبت به سال گذشته رشد ۷/۸ درصدی را نشان می‌دهد.

نیمی از داوطلبان گنابادی کنکور امسال در گروه علوم تجربی ثبت‌نام کردند

دکتر رضا اسماعیلی گفت : از مجموع ۱۶۴۸ شرکت‌کننده آزمون سراسری امسال، ۸۸۳ داوطلب در گروه علوم تجربی، ۱۶۶ داوطلب در گروه علوم ریاضی و فنی، ۲۵۹ داوطلب در گروه علوم انسانی، ۲۰۲ داوطلب در گروه زبان های خارجی و ۱۳۸ داوطلب در گروه هنر با هم به رقابت خواهندپرداخت.

بیش از نیمی از داوطلبان گنابادی کنکور امسال در گروه علوم تجربی ثبت‌نام کردند

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد و نماینده تام‌الاختیار دانشگاه در برگزاری آزمون سراسری سال ۹۶ به رشد ۱۲ درصدی داوطلبان گنابادی در گروه علوم تجربی اشاره کرد و افزود: در کنکور سال گذشته، ۷۸۶ داوطلب در گروه علوم تجربی شرکت داشتند که امسال، ۶۲ داوطلب مرد و ۳۵ داوطلب زن در این گروه افزایش یافته است.

دکتر اسماعیلی با اشاره به اینکه در کنکور امسال ۸۸۳ داوطلب در گروه علوم تجربی شرکت کردند، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این گروه آزمایشی، ۵۳/۵ درصد تعداد کل داوطلبان آزمون سراسری در شهرستان گناباد را شامل می‌شود.

ریاضی و فنی؛ تنها گروهی که داوطلبان آن نسبت به کنکور پارسال کاهش یافته است

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد و نماینده تام‌الاختیار دانشگاه در برگزاری آزمون سراسری سال ۹۶ با بیان اینکه امسال ۱۶۶ داوطلب گنابادی در گروه علوم ریاضی و فنی شرکت دارند، تصریح کرد: این تعداد نسبت به داوطلبان سال گذشته که ۱۷۱ نفر بودند، کاهش سه درصدی را نشان می‌دهد.

دکتر اسماعیلی افزود: از ۱۶۶ داوطلب گروه ریاضی و فنی، ۱۲۰ نفر مرد و ۴۶ نفر زن هستند.

دکتر اسماعیلی عنوان کرد: از تعداد ۱۶۴۸ داوطلب گنابادی کنکور سال ۹۶، ۹۴۲ داوطلب معادل ۵۷/۱۶ درصد داوطلبان زن و ۷۰۶ داوطلب معادل ۴۲/۸۴ درصد، داوطلبان مرد هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.