شهرکرد-مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: کودکان و نوجوانان برای بهتر شدن روابط اجتماعی و فن بیان بالا باید در جامعه حضور پیدا کنند که یکی از مناسب ترین راهکارها در این راستا کانون های پرورش فکری می‌باشد.

کودکان و نوجوانان برای بهتر شدن روابط اجتماعی باید در جامعه حضور پیدا کنند

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرزاد رحیمی ظهر یکشنبه در نشست تخصصی کارشناسان ادبی منطقه ۳ کشور با بیان اینکه اعضای تمدیدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال گذشته نسبت به سال ۹۴ میزان نه درصد افزایش یافته است اظهار داشت: اعضای تمدیدی در سال ۹۴ تعداد یک هزار و ۱۰۰ نفر و در سال گذشته یک هزار و ۲۰۳ نفر بوده اند. 

 وی در ادامه افزود: کودکان و نوجوانان برای بهتر شدن روابط اجتماعی و فن بیان بالا باید در جامعه حضور پیدا کنند که یکی از مناسب ترین راهکارها در این راستا کانون های پرورش فکری می‌باشد.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به مخرب بودن فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان خاطر نشان کرد: امکان ارتباط های نامناسب کودکان با افراد خطرناک ایجاد رفتاهای نامطلوب و همچنین امکان دسترسی به محتواهای غیراخلاقی مانند فیلم‌ها تصاویر مطالب در فضای مجازی وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.