شهرکرد-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود چهارمحال و بختیاری یکی از پنج استان مورد نظر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء باشد افزود: در استان یک هزار و ۵۰۰ خانوار بدون مسکن وجود دارد، بنابراین می‌توانیم در راستای این بسترهای حمایتی نیز گام های بلندتری برداریم.

چهارمحال و بختیاری یک هزار و ۵۰۰ خانوار بدون مسکن دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی ملکپور ظهر یکشنبه در جلسه اردوهای جهادی و بسیج سازندگی استان با بیان اینکه سال گذشته در بخش خدمات رسانی درمانی اقدامات قابل توجهی انجام شد اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای پنج استان مرزی کشور حدود ۲۰ هزار مسکن احداث کرد و پیش بینی شده در سال جاری برای پنج استان دیگر نیز این مهم تحقق پیدا کند.

 وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود استان چهارمحال و بختیاری یکی از پنج استان مورد نظر باشد افزود: در استان یک هزار و ۵۰۰ خانوار بدون مسکن وجود دارد، بنابراین می‌توانیم در راستای این بسترهای حمایتی نیز گام های بلندتری برداریم.  

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به برنامه ها و طرح های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: در سال جاری یک هزار و ۵۰۰ طرح خوداشتغالی با ایجاد یک هزار و ۵۰۰ شغل اجرا که اعتبارات مورد نیاز در این راستا ۳۰ میلیون تومان می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.