قوچان- مدیرعامل شرکت غله خراسان رضوی گفت: طبق جدول زمان‌بندی ۵۰ درصد هزینه خرید گندم کشاورزان در استان خراسان رضوی تا ۲۴ خرداد پرداخت‌شده است و مابقی آن نیز بر اساس تعهد خزانه کشور در مدت‌زمان کوتاهی پرداخت خواهد شد.

۵۰ درصد هزینه خرید گندم کشاورزان پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بابیان این مطلب که همانند سنوات گذشته برداشت محصول گندم و کلزا در سطح شهرستان قوچان آغازشده است گفت: در تمامی مراکز خرید مستقر در شهرستان‌ها در بحث ناظرین، عوامل تشخیص و ذی‌حسابی تدارکات ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه روند خرید در استان به صورتی آرام و در فضایی تعاملی در حال انجام است.

حمیدرضا نوری با اشاره به این مطلب که اولویت اصلی ما در خرید در سال جاری خرید کیفی گندم است خاطرنشان کرد: تا به امروز میزان خرید گندم در سطح شهرستان قوچان حدود ۳۴۰۰ تن بوده است که همچنان نیز ادامه دارد و امیدوار هستیم به مرز قابل‌قبول و پیش‌بینی‌شده برسیم.

وی در خصوص جدول زمانی تحویل گندم و هزینه‌های پرداخت گندم کشاورزان اظهار داشت: طبق جدول زمان‌بندی ۵۰ درصد مبالغ تا ۲۴ خرداد پرداخت‌شده است و مابقی هزینه خرید گندم بر اساس تعهد خزانه کشور تا سقف ۹ هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی تخصیص داده‌شده است.

 مدیرعامل شرکت غله خراسان رضوی با توجه به این مطلب که کشاورزان نگران پرداخت‌های گندم خود نباشند تصریح کرد: هزینه‌ها بر اساس تاریخ‌های تحویل گندم و به‌صورت ۵۰ درصد تحویل صورت خواهد گرفت و ۵۰ درصد دوم از طریق سیستم سامانه بانک کشاورزی و حساب‌های بانکی اعلام‌شده و در مدت‌زمان کوتاهی پرداخت خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.