معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: دفتر گسترش آموزش عالی به زودی اعتبار کدرشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را تصویب و اعلام می‌کند بنابراین جای نگرانی برای داوطلبان دانشگاه آزاد نیست.

آخرین وضعیت کدرشته‌های دانشگاه آزاد/ داوطلبان کارشناسی ارشد با اطمینان انتخاب رشته کنند

به گزارش قدس آنلاین،  علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد، در رابطه با وضعیت کدرشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد گفت: بر اساس تصمیمی که در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گرفته شد، قرار است دفتر گسترش آموزش عالی ظرف امروز و فردا چند موضوع را بررسی کرده و مجوز رشته‌های دانشگاه آزاد را صادر کند.

وی افزود: بر اساس تصمیم اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، رشته‌های دانشگاه آزاد که دارای مجوز دکتری هستند، به صورت اتوماتیک مجوز کارشناسی ارشدشان نیز معتبر اعلام می‌شود.

رهایی ادامه داد: همچنین رشته‌هایی که پیش از این در مقطع کارشناسی ارشد فعال بودند و فارغ‌التحصیل داشتند، از سوی دفتر گسترش آموزش عالی دارای مجوز اعلام می‌شود و رشته‌هایی که حداقل سه استادیار فعال داشته باشد نیز معتبر است که اطلاعات این گروه، هفته گذشته به دفتر گسترش اعلام شده و دفتر گسترش به‌زودی این رشته‌ها را تصویب می‌کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد بابیان اینکه داوطلبان دانشگاه آزاد نباید هیچ نگرانی داشته باشند عنوان کرد: سایت دانشگاه آزاد برای انتخاب رشته باز است و داوطلبان تا ۱۷ تیرماه مهلت دارند فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.