گناباد-فرماندار گناباد گفت: فرسودگی فضاهای آموزشی وکمبود نیروی انسانی از دغدغه های مهم آموزش و پرورش شهرستان است .

مهمترین مشکل آموزش‌وپرورش گنابادفرسودگی فضاهای آموزشی است

به گزارش قدس انلاین  محمدعلی نبی‌پور در  مراسم تودیع ومعارفه مدیر اموزش وپرورش گناباد که ظهر دوشنبه در محل سالن اجتماعات  شهید کفایی با حضورمسولین استان وشهرستان  برگزار شد گفت:سیاست دولت ایجاد تحول در اموزش وپرورش می باشد و به همین منظور اعتبارات خوبی به این حوزه تزریق شده است.

وی افزود: دو سوم نیروی‌های آموزش‌وپرورش گناباد تا سال ۱۴۰۰ بازنشست می‌شوند که این مساله مشکلات زیادی را برای شهرستان ما  ایجاد می‌کند.

وی  ادامه داد: فرسودگی فضاهای آموزشی نیز از مشکلات دیگر پیش روی آموزش و پرورش گناباد است. نبی پور با اشاره به اینکه نباید دغدغه معلم مشکلات اقتصادی وسرمایشی و گرمایی کلاس باشد افزود: محور توسعه امروز بر محور انسان می‌چرخد، و یک سوم جمعیت شهرستان جز خانواده آموزش و پرورش هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

محمدعلی نبی‌پورادامه داد: نگاه‌های حذفی در آموزش و پرورش جوابگو نیست اگر می‌خواهیم خروجی مناسبی از آموزش‌وپرورش داشته باشیم باید فرصت طرح پرسش و مطالبه را به دانش‌آموز بدهیم. معاون اموزش متوسطه اموزش وپرورش خراسان رضوی هم در این مراسم معلمی را شغلی حساس دانست وگفت:مدیریت در اموزش وپرورش با سایر ادارات متفاوت است زیرا آموزش وپرورش با انسانها سروکارداردوتغیر نگاه ونگرش در جامعه وظیفه معلم است.

رضا صابری تولایی تغییرات در مدیریت اموزش وپرورش را ناکارامدی فرد ندانست بلکه به منظور بهره گیری ازتوان بالقوه افراد جامعه دانست.

دراین مراسم ازسید محمد مهدوی رئیس سابق آموزش پرورش گناباد تکریم و هادی محمدپور به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.