۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
کد خبر: 544206

گناباد- فرماندارگناباد بررفع موانع مسکن مهر دراین شهرستان تاکیدکرد وگفت:شکوائیه یک پنجم مراجعین به فرمانداری مربوط به مشکلات مسکن مهر است.

مسکن مهرگناباد متقاضی ندارد

به گزارش قدس انلاین فرماندارگناباددر مراسم تودیع ومعارفه رئیس جدید مسکن وشهرسازی شهرستان که پیش از ظهر سه شنبه درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشدگفت:پیشرفت فیزیکی در بخش مسکن مهر مناسب است اما زیر ساختهای ان فراهم نشده واین یکی از مشکلات ودغدغه های متقاضیان است.

محمدعلی نبی پورافزود:زیر ساختهای مسکن مهردرشهرک شهرجو تا حدودی مناسب است اما در دو تعاونی مسکن مهر قنبرآباد و سپهر شرق مشکلات عدیده ای وجود دارد که بایستی رفع شود.

وی با بیان اینکه پروژه کنارگذر گناباد، یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم گناباد است، گفت : چند سال است که نسبت به ساخت آن اقدام شده ولی روند اجرای آن بسیار کند است.

فرماندار گناباد با بیان این که دو بانده شدن جاده گناباد به‌ بجستان از مطالبات مهم مردم به شمار می‌رودافزود: با توجه به کوتاه شدن 130کیلومتر ازمسیر دوقارون بندر  در محورگیسور  بازسازی و تعریض این محور ضروری است و امسال برای جاده های گناباد- فردوس و گناباد- خضری وهمچنین محورهای روستایی اعتباراتی در نظر گرفته شده است که باید مسولین استان وشهرستان پیگیر دریافت اعتبارات باشند .

در پایان از تلاش‌های محمد حسین ضیایی رئیس قبلی اداره راه وشهر سازی گنابادوبجستان تقدیرشد و جواد رمضانی به‌عنوان سرپرست  جدید معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.