اصفهان- شرکت عمران آبشار اسپادانا با عمل نکردن به وعده ها، صبر ۱۰ ساله اعضای خود را لبریز و آنها را وادار به تجمع کرد تا شاید به خواسته قانونی خود دست پیدا کنند.

عدم تحقق وعده ها تعداد زیادی را در اصفهان به تجمع کشاند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، تجمع واژه نام آشنایی است که این روزها به دلایل مختلف زیاد نام آن را در اخبار می شنویم، اما  این تجمع در مقابل در ورودی شرکت عمران آبشار اسپادانا واقع در شهرک شهید کشوری رخ داد.

یکی از اعضای این شرکت به خبرنگار قدس آنلاین می گوید: این شرکت پس از گذشت ۱۰ سال به تعهدات خود در برابر اعضاء عمل نکرده است.

او که نخواست نامش  فاش نشود، ادامه می دهد: شرکت عمران آبشار اسپادانا، قرار بود آپارتمان هایی را در مجموعه شهید کشوری اصفهان ویژه ۲ هزار نفر از اعضای خود بسازد و تحویل دهد اما متأسفانه هنوز به وعده های داده شده عمل نکرد و البته تاکنون چندین صورتجلسه در این ارتباط تنظیم شده است مثل نمونه ای که در ادامه مشاهده می کنید.

وی یادآور می شود: کار تاجایی بالا کشیده که حتی یک نفر اعضای شرکت به دلیل فشار های روحی قصد آتش زدن خود را به وسیله بنزین داشت و جالبتر اینکه شرکت از این عضو صبور خود بابت این اقدام شکایت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.