رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن برای تضعیف روح جهاد و انقلابی گری و بیگانه ساختن جامعه به ویژه نسل بالنده و آینده سازان جوان با فرهنگ شهادت تلاش می کند.

دشمن برای تضعیف روح جهاد و انقلابی گری در نسل جوان تلاش می کند

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر محمد باقری در پیامی به یادواره شهدای اطلاعات نیروی زمینی سپاه استان‌های خراسان که در مشهد برگزار شد، عنوان کرد:حقیقت شگفت آور شهید و شهادت که درک آن برای ما مخفی است، با جلوه‌گری ظاهری خود، درخشندگی و بالندگی انقلاب اسلامی و ملت ایران در پهنه عالم را سبب شده است.

وی افزود: این حقیقت ناب، اگر درعرصه جامعه ما با مجاهدت و دور اندیشی آحاد مردم، سازمان ها و نهادهای صاحب مسئولیت و نقش در قبال شهیدان زنده بماند، پیش روندگی آرمانی انقلاب و نظام و پیشرفت ملت و کشور عزیزمان تضمین خواهد شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: گاهی رنج و زحمت زنده نگه داشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست لذا این آموزه بزرگ و الهام بخش همه ما را بر می انگیزد تا نگذاریم با نشستن غبارهای فراموشی بر روی خاطرات تاریخ ساز شهیدان، میراث ارزشمند آنان در حصار غفلت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره باشکوه در پاسداشت حماسه سرداران و ۵۶۲ شهید اطلاعات نیروی زمینی سپاه استان خراسان یک اقدام جهادی قابل ستایش است، ادامه داد: در خط مقدم این افتخار آفرینان نام سردار شهید سید علی حسینی که از طلایه داران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشهد و از استوانه های اطلاعات دفاع محسوب می شد، می درخشد.

باقری گفت: این شهید گرانقدر از خیل جوانان مومن، انقلابی و ولایت مدار خراسانی بود که جای جای کردستان عزیز و جبهه های نبرد حق علیه باطل، یادآور حماسه آفرینی های بزرگ او در عین گمنامی بود.

وی اظهار کرد: در این فضای معنوی و نورانی که تجلیگاه عزم مومنانه و جهادی برای استمرار خط سرخ شهادت است، جا دارد از یکایک دست اندرکاران برپایی این یادواره به ویژه فرمانده دلاور و خردمند نیروی زمینی و فرمانده فرهیخته قرارگاه ثاامن الائمه(ع) و نیز خانواده های معظم و یادگاران ارجمند شهیدان عزیز که هنرمندانه و مبتکرانه، فرصتی برای درس آموزی، نکته یابی و نکته سنجی از زندگی شهدا در جامعه و رواج فاخر و در خور آن فراهم می آورند، قدردانی نمایم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جبهه دشمن، اهداف و راهبردهای پلید خود در تضعیف روح جهاد و انقلابی گری و بیگانه ساختن جامعه به ویژه نسل بالنده و آینده سازان جوان با فرهنگ شهادت را با ترفندها و حیله گری های گوناگون دنبال می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.