دفترچه سئوالات گروه آزمایشی هنر کنکور ۹۶ منتشر شد.

دفترچه سئوالات گروه آزمایشی هنر کنکور ۹۶ منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، آزمون سراسری سال ۹۶ به منظور پذیرش دانشجو برای دوره های روزانه، شبانه (نوبت دوم)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی، پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و کدرشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

تعداد ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ داوطلب در آزمون سراسری ۹۶ ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۴۸ هزار و ۴۳۴ نفر معادل ۵۸.۹۶ درصد زن و ۳۸۱ هزار و ۷۷۴ نفر معادل ۴۱.۰۴ درصد مرد هستند.

با توجه به آمار علاقمندی داوطلبان در گروه های آزمایشی و آمار نهایی داوطلبان، تعداد یک میلیون و ۹۳ هزار و ۷۱۷ کارت برای داوطلبان صادر شده که از این میان، تعداد ۶۵۷ هزار و ۸۸۳ کارت برای خواهران و ۴۳۵ هزار و ۸۳۴ کارت برای برادران صادر شده است و آزمون سراسری سال ۹۶ با این آمار برگزار می شود.

آزمون گروه آزمایشی هنر عصر امروز پنجشنبه ۱۵ تیر ماه ۹۶ با رقابت ۶۱ هزار و ۹۸۵ نفر در گروه هنر برگزار شد.

در گروه هنر تعداد ۱۰ هزار و ۶۷۵ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد، ۸ هزار و ۴۹ نفر معادل ۷۵.۴۰ درصد داوطلبان زن و ۲ هزار و ۶۲۶ نفر معادل ۲۴.۶۰ درصد داوطلب مرد بودند.

با احتساب علاقمندی سایر گروه ها تعداد ۶۱ هزار و ۹۸۵ کارت آزمون گروه هنر صادر شده است که از این تعداد ۴۳ هزار و ۸۸۳ نفر معادل ۷۰.۸۰ درصد زن و ۱۸ هزار و ۱۰۲ نفر معادل ۲۹.۲۰ درصد مرد هستند.

داوطلبان آزمون گروه هنر به ۱۰۰ سئوال عمومی در دفترچه شماره یک در مدت ۷۵ دقیقه و به ۱۶۰ سئوال اختصاصی در دفترچه شماره دو در مدت ۱۶۵ دقیقه پاسخ دادند و دفترچه های این گروه آزمایشی ساعت ۲۱:۳۰ روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد. 

به گزارش مهر، آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه در  ۳۷۲ شهرستان و ۴۷۸ حوزه امتحانی در کشور و ۲۷ حوزه در ۲۳ کشور دنیا با حضور ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ داوطلب برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.