دور مقدماتی مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال سال ۲۰۱۷ به پایان رسید و تیم های صربستان (قهرمان سال ۲۰۱۶) و روسیه (قهرمان سال ۲۰۱۳) از راه یابی به مرحله نیمه نهایی بازماندند.

مدافع قهرمانی لیگ جهانی حذف شد/ روسیه به نیمه نهایی نرسید

به گزارش قدس آنلاین، در آخرین روز دور مقدماتی مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال دو دیدار در استادیوم «آرنا دابایشادا» شهر کوریتیبا کشور برزیل برگزار شد. در نخستین مسابقه تیم ملی والیبال فرانسه به مصاف صربستان قهرمان سال ۲۰۱۶ رفت و سه بر دو به پیروزی رسید تا زمینه حذف صرب ها مهیا شود.

ملی پوشان صربستان در ست های سوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسیدند، اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۱ مغلوب فرانسه شدند.

بدین ترتیب در گروه K مرحله نهایی لیگ جهانی تیم های فرانسه با دو برد و چهار امتیاز و آمریکا با یک برد و چهار امتیاز به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. تیم صربستان نیز بدون برد و با یک امتیاز به کار خود در لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ پایان داد.

در دومین مسابقه بامداد امروز تیم های برزیل و روسیه به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان سه بر دو به پیروزی رسید و روسیه قهرمان سال ۲۰۱۳ این رقابتها حذف شد.

روس ها در ست های دوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند، اما در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۶ بر ۱۴ مغلوب برزیل شدند.

در این گروه (J) از رقابتهای مرحله نهایی لیگ جهانی تیم های برزیل با دو برد و پنج امتیاز و کانادا با یک برد و سه امتیاز به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و روسیه به کار خود با یک امتیاز پایان داد.

مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ امشب با دو دیدار پیگیری می شود که برزیل میزبان به مصاف آمریکا می رود و فرانسه نیز با کانادا روبرو می شود. برنده های این دیدارها به فینال و بازنده ها به دیدار رده بندی راه خواهند یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.