باشگاه ترکیه ای اعلام کرده است که در ازای جذب مهاجم ایرانی، دو بازیکن خود و مبلغ سه و نیم میلیون یورو را در اختیار باشگاه روبین کازان روسیه قرار خواهد داد.

 جزئیات پیشنهاد بشیکتاش ترکیه به سردار آزمون

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام رسانه های ترکیه ای، باشگاه بشیکتاش ترکیه پس از جذب مدافع سابق رئال مادرید، احتمال می رود دو بازیکن دیگر را به جمع بازیکنان خود اضافه کند. سردار آزمون و وینسنت ابوبکر دو بازیکنی هستند که این روزها مورد توجه این باشگاه ترکیه ای قرار گرفته اند.

سایت فوتبال آره نا در رابطه با جزئیات پیشنهاد باشگاه بشیکتاش ترکیه به سردار آزمون و باشگاه روبین کازان روسیه می نویسد: پیشنهاد این باشگاه ترکیه ای این است که مهاجم ملی پوش تیم روبین کازان را به دست بیاورد و در ازای آن یک دروازه بان و یک مدافع خود یعنی دنیس بویکو و آراس اوزبلیس را به علاوه مبلغ سه و نیم میلیون یورو در اختیار باشگاه روسی قرار دهد.

این سایت می نویسد نکته جالب در رابطه با آزمون اینکه طبق اعلام رسانه های ایتالیایی، باشگاه لاتزیو ایتالیا نیز تمایل خود را برای جذب این بازیکن اعلام کرده اند.

سردار که هم اکنون در تیم روبین کازان روسیه بازی می کند، از تیم روستوف با قیمت ۲.۳ میلیون یورو به این تیم ترانسفر شده است، او پیش از این  در ۴۱ بازی که برای روستوف به میدان رفته ۱۲ گل به ثمر رسانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.