خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

خواسته دیپلمات پرسپولیسی از طارمی

برنانیوز/ سیدعباس عراقچی- معاون وزارت خارجه- در مصاحبه ای  تایید می کند که خودش و مجید تخت روانچی- دیپلمات ارشد دیگر وزارت خارجه - خیلی پرسپولیسی هستند. او می افزاید: من -به عنوان یک هوادار- از آقای طارمی خواهش می کنم در پرسپولیس بماند.

مدافع دولت در راه کابینه؟

تسنیم/ سیدمصطفی هاشمی‌طبا- نامزد انتخابات دوازدهم ریاست‌جمهوری- درباره گمانه‌زنی‌ها درباره حضورش در کابینه دولت دوازدهم، گفت: درباره حضور در کابینه با بنده صحبت نشده و هیچ پیامی هم به من نرسیده است.

جنجال آفرینی دختر ترامپ

ایلنا/ به گزارش فرانس پرس از  نشست گروه ۲۰،   نشستن ایوانکا ترامپ برای چند دقیقه برجای پدرش بر سر میز اصلی اجلاس نشست ۲۰، واکنش هایی را به همراه داشت. منتقدان دولت ترامپ، وی را به "خویشاوندسالاری" متهم می کنند.

واکنش آیت الله به نامه دروغین

تسنیم/ آیت الله امینی- عضو مجلس خبرگان- انتشار نامه منتسب به وی برای مقام معظم رهبری را دروغ و توطئه دشمن دانست و گفت: من مطیع رهبر معظم انقلاب بوده و هستم و هر چه می‌گذرد، لیاقت آیت‌الله خامنه‌ای برای رهبری نظام‌ بیش از پیش ثابت می‌شود.

دست نزنید!

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش بی بی سی، مایک پنس- معاون ترامپ- در بازدید از یک پایگاه فضایی، بابت اینکه روی یکی از تجهیزات حساس این پایگاه دست گذاشت که روی آن نوشته شده بود: «دست نزنید!» از ناسا عذرخواهی کرد.

جعبه سیاه بابک

مهر/ در حالی که گمانه زنی ها درباره حضور متهم تازه دستگیر شده در پرونده بابک زنجانی در دادگاه مطرح بود، او اما به جلسه دادگاه نیامد.

کسالت رئیس جمهور

الف/ نعمت زاده- وزیر صنعت- علت حضور نیافتن رئیس جمهور روحانی را در مراسم روز صنعت کسالت مختصر  وی اعلام کرد.

یورش به اقامتگاه پوتین

فرارو/ به گزارش اسپوتنیک، روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد: افراد ناشناس به هتل محل اقامت رئیس جمهوری روسیه و هیئت همراه وی حمله کردند.

توضیح بده ...

فرارو/ رکس تیلرسون- وزیر خارجه آمریکا- گفت: در دیدار پوتین و ترامپ در حاشیه نشست گروه۲۰ در هامبورگ، ترامپ با ابراز نگرانی درباره دخالت مسکو در انتخابات آمریکا - پی در پی-  از پوتین توضیح خواست.

سوتی تازه ترامپ

العالم/  فیلم منتشر شده از ترامپ در حالی که پس از پیاده شدن از هواپیما، خودروی ضد گلوله اش -معروف به هیولا- را نشناخت، استهزای کاربران توییتر را در پی داشت.

گاف شرق

فردا/ روزنامه شرق در شماره اخیر خود مصاحبه ای را با زهرا شجاعی- معاون امور زنان رئیس دولت اصلاحات- منتشر کرد اما تصویر مرتبط با متن، عکس سهیلا جلودارزاده- نماینده مجلس - است.

رایزنی برای کابینه 

تسنیم/ جهانگیری- معاون اول رئیس جمهور- در همایش روز ملی صنعت گفت: آقای روحانی در حال مشورت با نهادها و ارکان نظام برای تشکیل کابینه ای است که با وعده های داده شده، سازگار و پاسخگو باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.