خرم آباد- استاندار لرستان طی پیامی از مدیریت و کارکنان امور مالیاتی استان تقدیر کرد.

استاندار از اداره مالیاتی استان تقدیر کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل امورمالیاتی استان لرستان هوشنگ بازوند استاندار لرستان طی پیامی ضمن تقدیر از کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان لرستان، خواستار تلاش جهادی در اجرای طرح جامع مالیاتی شد.

متن پیام استاندار لرستان به این شرح است: اتکاء اقتصاد کشور به درآمدهای حاصل از فروش نفت، یکی از مشکلات پایه ای اقتصاد ماست و با هر تغییر در متغیرهای نفت، تحت تأثیر قرار می گیرد.

لذا بایستی با کاهش اتکا به منابع زیرزمینی، به خلق ثروت و توسعه کشور، از راه مالیات ستانی در بستر اقتصادی مولد، تلاش کنیم.

در اجرای شاخص های اقتصاد مقاومتی که یکی از مهم ترین آنها اجرای طرح جامع مالیاتی است، بایستی تلاش جهادی صورت پذیرد که در این راه کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور و به تبع آنان کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان، به عنوان سربازان جهاد اقتصادی، سعی و کوشش وافری در اجرای قانون داشته اند.

در همین راستا افزایش فرهنگ کار بستگی به حضور پررنگ بخش خصوصی دارد که همه‌ی افراد باید از آن حمایت کنند. سرمایه گذاران همواره در جستجو و بهره جویی از فرصت های سرمایه گذاری با بازده بیشتر هستند.

استقبال پرشور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کشورهای مختلف در ابتدای امسال از کنفرانس بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حضور وزیر اقتصاد، ریاست کل سازمان امور مالیاتی، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی، جمعی از سفرای کشورهای مختلف، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و مسئولان استانی، جاذبه های اقتصادی استان را به خوبی به نمایش گذاشت.

آن چه لرستان را از سایر استان‌های کشور متمایز می‌کند، فراهم شدن شرایط لازم برای حمایت از حضور و فعالیت‌سرمایه گذاران داخلی و خارجی است. این استان از نعمت‌های خدادادی بی‌شماری برخوردار است و از این لحاظ اعلام می‌کنیم لرستان، استانی ثروتمند است. چهار فصل بودن این استان یکی از مزیت‌های کم‌نظیری است که کمتر استانی از آن بهره‌مند است و این موضوع فرصت مغتنمی برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم می‌کند. در پایان از مدیریت اداره کل امور مالیاتی لرستان و همکاران مالیاتی که در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با تدبیر عالی در امر وصول درآمدهای مالیاتی و ارائه خدمات شایسته به مؤدیان مالیاتی تلاش نمودند، تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم سهمیه ابلاغی، مالیات استان لرستان، بر مبنای واقعیت ها و در مسیر تشویق فعالیت اقتصادی سرمایه گذاران داخلی و خارجی صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.