بیرجند- مدیر اجرایی جشنواره ملی شعر رضوی جوانه‌ها از اتمام مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد و گفت: در مجموع ٦١٠ اثر از ٢١٥ شاعر به جشنواره ملی شعر رضوی جوانه‌ها از ١٨ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

٦١٠ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی «جوانه ها» ارسال شد

به گزارش قدس آنلاین، سید علی زمزم، اظهار کرد: اختتامیه جشنواره نهم مردادماه جاری در مرکز استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی آثار برای هیات داوران جشنواره بدون ذکر نام و در قالب کد بندی‌هایی ارسال شده است، افزود: هیات داوران تا ٢٧ تیرماه جاری نتیجه بررسی‌های خود را به دبیرخانه جشنواره اعلام می‌کنند.

مدیر اجرایی جشنواره ملی شعر رضوی جوانه‌ها ادامه داد: بر این اساس منتخبان در دو قسمت منتخبان اعلام شده در فراخوان جشنواره و آثاری که قابلیت چاپ در کتاب جشنواره را دارند، هستند.

وی اعضای هیئت داوری را سه نفر اعلام و بیان کرد: هیات داوران بر اساس اعلام نظر معاونت فرهنگی دبیرخانه جشنواره و بعد از بررسی‌های کارشناسی انتخاب شدند.

زمزم اضافه کرد: مصطفی رحمان‌دوست، سید سعید عندلیب و افسانه شعبان‌نژاد آثار ارسالی به جشنواره را داوری می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین آثار ارسالی به جشنواره از شاعران استان خراسان جنوبی است، ابراز کرد: با توجه به اینکه تعداد شاعرانی که در حوزه کودک و نوجوان شعر تولید می‌کنند به نسبت سایر حوزه‌ها کمتر است، شاهد ارسال آثار قابل توجهی به جشنواره بودیم.

منبع: فرهنگ رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.