اصفهان- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در بازدید ازذوب آهن اصفهان، این شرکت را تاریخ مجسم صنعت مدرن در ایران معرفی کرد.

ذوب آهن اصفهان تاریخ مجسم صنعت مدرن ایران است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان به همراه معاونین خود ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان و بازدید از بخش های خط تولید و موزه صنعت فولاد این شرکت، در دیدار با مدیر روابط عمومی ذوب آهن پیرامون مناسبات مشترک و نحوه بهره برداری از قابلیت های گردشگری صنعتی در ذوب آهن به گفتگو و تبادل نظر پرداختند .

در این جلسه مدیر روابط عمومی شرکت ضمن شرح تاریخچه شکل گیری ذوب آهن اصفهان آخرین دستاوردهای این شرکت در جهت عبور از بحران اقتصادی را پرداخت بدهی ها و رسیدن به سودآوری مطلوب برشمرد .

علیرضا امیری همچنین به تشکیل موزه صنعت در ذوب آهن و امکانات قایقرانی این شرکت در جهت بهره برداری های  گردشگری اشاره کرد و از دکتر الهیاری و همکاران ایشان  خواستار راهنمایی و مساعدت در این زمینه شد .

 در ادامه این جلسه مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع گردشگری استان اصفهان نیز ضمن اعلام آمادگی برای معرفی و بهره برداری از امکانات گردشگری صنعتی  ذوب آهن اصفهان در جهت تاریخ نگاری مکتوب ذوب آهن و ارایه طرح مطالعاتی محتوایی در زمینه تأسیس موزه صنعت فولاد در این شرکت تاکید کرد.

فریدون الهیاری افزود: با ارایه طرح مطالعاتی موزه صنعت فولاد در ذوب آهن همکاری محققین دانشگاه ها در جهت نحوه چیدمان، معرفی و نگهداری اشیاء و اسناد در این موزه جلب خواهد شد .

وی ذوب آهن اصفهان را تاریخ مجسم صنعت مدرن در ایران معرفی و تصریح کرد: در کنار کارگاه های صنعتی و تولید فولاد در این شرکت که روز به روز نیز مدرن تر می شود، تأسیس موزه فولاد، استفاده از امکانات قایقرانی و ساختمان متل فولادشهر قابلیت های گردشگری صنعتی ذوب آهن را به علاقه مندان و گردشگران کشور معرفی کرده و در زمینه گردشگری صنعتی نیز بر توفیقات ذوب آهن افزوده خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.