اصفهان- سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: تور رسانه ای سفیران وقف ویژه اصحاب رسانه استان اصفهان جهت بازدید و آشنایی از امامزادگان و موقوفات شهرستان گلپایگان و خوانسار برگزار شد.

سفیران وقف از موقوفات و بقاع متبرکه خوانسار و گلپایگان بازدید کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حامد جعفر زاده اظهار داشت: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با هدف استفاده ار ظرفیت رسانه های استان با رویکرد اطلاع رسانی و آگاه سازی در راستای ترویج فرهنگ وقف و معرفی هر چه بیشتر امامزادگان برنامه ای را با عنوان تور رسانه ای سفیران وقف برگزار کرد.

وی افزود: این برنامه ویژه اصحاب رسانه های فعال در استان اصفهان بود که روز پنجشنبه ۲۲ تیر ماه جهت آشنایی این افراد و انعکاس فعالیت های انجام شده در بقاع متبرکه شهرستان های گلپایگان و خوانسار برگزار شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در این دیدار روسای این دو شهرستان فعالیت های عمرانی و فرهنگی امامزادگان شهرستان و همچنین معرفی کامل موقوفات و برنامه های انجام شده و همچنین اقدامات در دست اجرا در این مکان ها را برای اصحاب رسانه بازگو کردند.

حامد جعفر زاده گفت: در این تور یک روزه کلیه خبرنگاران حاضر در این برنامه از حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و اسماعیل(ع) گلپایگان، موقوفه یحیی خان گلپایگان، امامزاده احمد(ع) خوانسار، امامزاده سید محمود(ع) خوانسار و بقعه متبرکه شیخ اباعدنان(ره) خوانسار بازدید کردند و از نردیک با اقدامات انجام شده در این مکان ها آشنا شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.